Söndag

Blev illa tvungen att ta mig till läkaren i fredags
kunde inte lyfta armen och hade sådan jäkla värk .
Det var en inflamation i min axel.
 Läkaren bad mig ringa en sjukgymnast bums .
Får göra det när allt lugnat ner sig!
 
Imorgon har jag äntligen fått en klipptid 😀Det är på tiden.
 
Passade på att lufta min nya kavaj jacka från lindex. Jag är toppen nöjd och den är så skön men än lite för kall men snart så!
 
igår hade jag en mysig dag tillsammans med världens bästa dotter 💕
 
Dags att lägga huvudet på kudden och hoppas på en hyfsad sömn 
drömmer så otroligt mkt och vaknar genomsvettig om nätterna.
härom natten fick jag byta lakan mitt i natten.
vad är det som händer med mig !
 
Eva`s blogg

Låter ju inte alls bra :( men så fin kavaj du köpt :) kul med nytt :) ja just det jag skall oxå ringa min sjukgymnast o boka tid tur att dem finns :) hoppas det löser sig, ha en fin måndag kramen

jannice

krya på dig med armen!! Hoppas du lir piggare där :)
Ser ut som ni har haft det mysigt annars. Kram

Sanna

Hoppas att armen känns bättre snart, finns inge värre än värk alltså, fy!

sandra.

Men så jobbigt med en inflamation i axeln :( hoppas det går över och att du inte har allt för ont :(

sv ; jag la till dig på instagram :) kram

Mirre

Hoppas att du fått sova gott trots allt och så fin kappa, har också köpt mig en ny =D

Maria

Så trist med din axel...hoppas det blir bättre snart.
Kram

starsinlife.blogg.se

Du är så fin! Ser mysigt ut med kvalitet tid med dottern!

kristin/onlyfemale

Aj, stackars dig. Hoppas axeln blir bättre snart.

Superfin kavaj!

kram