Superga


 
Tonåringen i huset ylade om nya vårskor.
Så i Fredags överraskade jag henne med ett par superga som hon hade spanat in.
Jag tycker de är fina och är nu själv sugen på ett par i marinblått.
 
 
Vi har klickat hem avslutningsklänning samt balklänning så jag håller mina tummar och tår
för att de ska passa fröken så vi slipper skicka tillbaka och leta nytt.
Himla smidigt att shoppa på nätet.
För inte vill jag springa mig svettig i butiker med en tonåring som aldrig kan bestämma sig för vad hon vill ha:)
Lite enklare till de mindre tjejerna då jag själv kan bestämma vad de ska ha på sig.
Men det dröjer inte länge förrän vi är där.
 
 
Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Dem ser väldigt bekväma ut :)

angelicasvarld.blogg.se

Så snygga - jag hade sånna när jag gick i mellanstadiet - dock med benvärmare till ;-)

Det är så kul att dom kommer tillbaka nu igen dom är ju riktigt snygga!!

Bambi

Dom var väldigt snygga och ser riktigt bekväma ut. Får ta och kolla in dom tror jag.

svar: Ja man överlever ju såklart. Det är nyttigt med saknad också. Det dryga var dock att sova ensam helt plötsligt. Efter alla omställningar man redan gårr igenom så blev det svårare på nå vis.

Kristin/onlyfemale

Superfina!