Utmaningen

 

 
Jag fick en utmaning av fina bloggvännen  www.starsinlife.se  att svara på några frågor. Kika gärna in hos henne.
 
1.Vilken är din favoritglass? 
 
Är det sommar så väljer jag nog mjukglass. Annars gillar jag Ben&Jerry.
 
2. Vad skulle du göra om du vann en miljon även om du lever din drömvärld? 
 
Jag skulle välja att ta med familjen på en långresa till ett varmt o härligt land.
 
 
 
 
 
 
 
 
3. Vilken är bästa tv-serien? 
 
Ser så sällan på serier men när gåsmamman gick i vintras kunde jag inte slita mig det var den bästa serie jag sett.
 
4. Hur hanterar du en situation ibland massa folk som du inte känner då det förväntad att vara social? Fester mm?
 
Jag är ju väldans blyg men jag är tuff och minglar runt och hälsar på alla.
 
 
5. Vad är du mest nöjd med dej själv? 
 
Jag får hoppas på att jag är en snäll individ jag vill alla människor väl.
 
6. Hur länge har du och din man/sambo varit ett  par?
Vi har varit ett par ända sedan tolv år tillbaka.
 
7. Vilken är den bästa programledaren på tv?  
 
Gillar David Hellenius som har mkt humor
 
8. Har du pratat med någon kändis, och i vilket sammanhang ?
Jepp Carola var ju min stora idol som liten så henne åkte jag hem till och fick en autograf;)
Sedan har man stött på en hel del genom åren men den som känns lite som en stjärna måste ju vara Alice Cooper:) inte min stora idol men ändå rätt så kul att springa på honom i ett litet köpcenter i Örnsköldsvik för en åtta år sedan.
 
 
9. Vilken är den roligaste sporten att utföra eller se på? 
 
Inte så sportintresserad av mig men Hockey då:)
Som liten spelade jag handboll.
 
Jag skickar utmaningen vidare till alla som vill hänga på och glöm inte att meddela mig så jag kan läsa den hos dig:)
 
 
Natalia Richardson

Oj har det redan gått tolv år,sen du blev ihopp med din kärleken? Tiden går undan ha ha. Hur mår ni i dag vännen?

Netti Starby

Vad roligt att få läsa dina svar! Kram

Cissi

Jag såg att det blir mer av "Gåsmamman" :D
Jag gillade den också!

Marie

Men så coolt att ha träffat honom och roligt att träffat carola som vart din idol alltid.

Helen

Men vad kul att läsa om dej:) vad många punkter vi är lika på, både att resa, jag har oxå varit blyg, David Helenius och Gåsmamman -bästa tv-serien. Kram