Kräftskiva

 
klänningen från Femme collection åkte på igår på den årliga kräftskivan tillsammans med våra goda grannar ute på gatan.
 
En riktigt trevlig kväll med många grannfamiljer
vädret var på vår sida ☀️
Dock en svärm av getingar och flygmyror.
 
Jag älskar kräftor.skaldjur är bland det bästa jag vet.
färska havskräftor ett måste.
 
Minns inte vad någon klocka var när jag kom in familjen låg o sov sött när jag kom Inramlandes😊
 
Min hosta verkar inte vilja ge med sig känns som jag hostar ut lungorna så nu har jag tagit mig ett järn hostmedicin.
 
Har du ätit kräftor i sommar ?
Jennifer Queen

Jätte fin bild på dig :)

Svar: Tack så mycket :)

ullie

åhh finaste du !! underbar klänning oxå

såg härligt ut me kräftskiva maken gillar inte kräftor så vi äter et o han annat runt om =)
kram fina o ha en fin söndag kram

Svar: Tack fina💞💞men kräftor som är så gott 🤗Kram
mammansprinsessor

linah

härligt:D va fin du är!!

Eva`s blogg

Gud va snygg du är i din klänning :) gott nä inte ännu men när vi kommer hem från Kreta så :) hoppas du mår bättre idag krya på dig kramen

Svar: Tack snälla 💞💞💞kram
mammansprinsessor

Natalia Richardson

Åh vilken fin kläning du har. Du passar vergligen i den,hoppas du hade en kul trevlig kväll/natt?
Hittade ni ny kyl och fryss diskmatin?

Svar: Tack nattis 💞Ja vi vet åtminstone vad vi vill ha 😀
mammansprinsessor

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vad roligt med kräftskiva! :)

Netti Starby

Vad roligt med kräftskiva och så fin klänning du hade! Kram

sandra.

Så mysigt det låter trots att jag inte äter kräftor, och så fin bild på dig, älskar din klänning!! <3

Svar: Tack fina 💞💞💞
mammansprinsessor

Jennifer Queen

Vinnarna i min Veckans blogg tävling är dragna, gå in och se om det blev du! :)

Svar: Tack vad glad jag blir nu 💞
mammansprinsessor

JUNITJEJ

Så härligt med kräftskiva!
Så vacker klänning!

starsinlife.blogg.se

Fin klänning! Nä inte ännu? Men snart ska vi ha kräftskiva

Marie

Så tjusig =D och så härligt

jannice

Vad himla kul med kräftskiva och en sådan fin klänning!!!