kuckililuck medicin


Trollade ihop lite nyttigheter så min förkylning kan gå o dö.
Kokade vatten och la i en citronskiva och rev ner lite ingefära och flytande honung.
Inte alls så tokigt:)
 
Mango smoothies toppad med hallon slank även ner i magen till frukost.

Känns bättre men jag snyter mig stup i kvarten och jag vill återfå mitt  luktsinne.
Jag känner ju inget alls?
Jag som har en näsa som en spårhund annars.
 

Tjejerna hade haft en varm o härlig dag på skolan.
Morgonen började med kick off för hela skolan.
5: orna anordnade lekar i skogen till alla elever.
 
I morgon är det skolfotografering för Engla och på Fredag är det Novas tur:)
Tänk att detta var en stor grej när mina två äldsta var små,man var alldeles lyrisk när korten damp ner i brevlådan:)
Nu kan man se korten digitalt nästan på en gång och kort tar man på barnen typ varje dag så det är inte lika stor grej längre inte för mig i alla fall :)
 
Nu ska jag vila huvudet innan matlagning.
Sedan ska jag rensa skåp o frosta ur frysen.
Gud så lockande eller inte alls:)
 
 
 
Julia Persson

Gott!

Josefine

Vilka superhärliga bilder och nu blev jag sugen på honung (a)

Heléna

Känner samma sak med skolfotografierna - det var roligast när de äldsta barnen var små, men nu när det bara är den yngsta sonen kvar som tar skolfotografier så vill han inte ens att vi ska köpa dem. Köper ibland och ibland inte beroende på hur bilderna blir, men håller mig till en förstoring. Tar ju liksom du en massa foton själv på barnen hela tiden.
Tråkigt att förkylningen inte vill släppa på dig :( Ingefära brukar ha god effekt så jag håller tummarna<3
Hoppas ni får en fin och mysig kväll! Kramar <3

Mirre

Huskurer kan hjälpa för stunden. Det är roligt att se skolbilder och sådant kan jag tro, men som du säger man fotar dem ju hela tiden iofs

elisabeth

har nästan glömt bort hur tidig skolfotograferingen var i täby ;) här vet jag inte ens o det blir någon,föräldrarna här verkar tycka det är onödigt.
och på högstadiet är det väl bara till skolkatalogen det tas om jag minns rätt ;)

elisabeth

glömde en sak.....citron o ingefära är kanon mot förylningar!!! kram

Amanda Jona [SPONTAN]

Hoppas du mår bättre nu! :)