Kvällsdopp

Picknick på stranden
 
igårkväll köpte vi med mc donalds till tjejerna och slog oss ner på en filt vid sjön.
jätte härligt varför har vi inte gjort detta tidigare?
 
Tog med badkläder till tjejerna så de kunde ta ett kvällsdopp 💦💦
 
Sand var ju hur kul dom helst 🤗Mina barn är typ uppfödda i vår pool.
 
Nu ska jag strax hoppa in i duschen har möte med mäklaren idag !
Men först ska jag fråga om min son sovit gott inne i gästrummet 😊Han kom förbi sin gamle mor igår kväll och det är ju härligt❤️
Marie

Men oh så mysigt =D

Natalia Richardson

Åh vilken härlig kväll. Har ni långt till vattnet?
Hur är det med sonen? Bara bra hoppas jag.
Titta görna in på min blogg och se bilderna från min resa,kram.

sandra.

Så himla mysigt det ser ut, badade du något? :) kram fina <3

Svar: Jag skyller på att jag inga badkläder hade 😂💦kram
mammansprinsessor

Yohanna af Skovde

Men så mysigt! :)

Netti Starby

Åh vad härligt med ett kvällsdopp :-D Kram

ullie

Alltså vet du att yp varken ja eller barnen har badat ute i år. ingen sommar alls för det . o iskallt i vättern har tänkt ta brunstorpsbadet bassänger innan sommaren är slut

ja gumman ingen sommar alls här idag regn igen suck rädda mej
kramar <3

Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså åh vilken härlig kväll!

Eva`s blogg

Härligt härligt dock har det inte varit så varmt här tycker jag så havet kallar ha ha ha kul med son besök :) kram å fin dag