Leos

 
I dag har vi hängt på Leos lekland i arninge.
Jag tyckte att tjejerna behövde göra annat än att sitta och spela minecraft och diverse spel.
Min son som körde oss dit hängde med och lekte han med till små syrrornas förtjusning !
 
Perfekt dag att tillbringa inomhus då vädret är blåsigt o kallt usch rena höstvädret.
 
 
 
Haha Engla gjorde av med en massa energi 🤗
Även min äldsta var med och hade kul 😅
 
 
perfekt med lekland när vädret sviker!
Jennifer Queen

Längesen vi var på lekland nu faktiskt..

Svar: Haha ja här med ;)

Marie

Men oh vilket roligt ställe och så fina toppar de har

linah

härligt!

Eva`s blogg

Bra att det finns för barn mina barnbarn gillar leos :) fin dag kramen

sandra.

Dina döttrar är så söta :) och så lika dem är också!!
<3 kram

ullie

har faktiskt inte varit där fast små skatterna har tim är ju för stor för sånt numera he he

fina tröjor de har tjejerna
fin kväll vännen krama r

Maja

Fina foton!

http://jaggerdigminmorgon.blogg.se

Natalia Richardson

Hej vännen
Ja det är redan höst ute känns det som.
Er dag såg härlig ut,själv har jag bara varit hemma och krya på mig.
Kram kram.