New Balance


Alexandra hälsar hösten välkommen med en ny jacka från Mango.
Nya gympisar från New Balance.
 
 
Denna vecka tar sommarlovet slut och skolorna börjar för mina alla tre tjejer.
 
Måste hitta regnkläder åt Nova och gummistövlar till Engla sedan är dem kittade för hösten.
 
Någon som har tips på snygga gummistövlar till en blivande 9 åring?
Funderar på Hunter men finns det något liknade så tipsa mig gärna.
 
 
moamedalicia.blogg.se

åh vilken fin jacka och skorna älskar jag färgen på :) tyvärr har jag inga tips på gummistövlar jag hoppas ni hittar något som passar henne :) kram fina

Netti Starby

Så fin jacka och skor tösen har fått! Kram

Linda

Snyggt, kul med lite höstnytt :D

starsinlife.blogg.se

Jättesnyggt! !

Eva`s blogg

Så fint ni köpt alltid skoj när ens barn ska börja skolan :) ang gummistövlar hade jag nog googlat runt ja märkes är ju som det är med kidsen ....ha en super fin dag kramen

N

Snygga!

Marie

Snygg shopping