ofredande äckel

 
Har raderat och redigerat detta inlägg femhundraelvagånger nu!
 
Gör inlägget kort och inte lika detaljerat.
På onsdagkvällen kom det en polispatrull hem till oss de ville förhöra min tonårsdotter.
Alexandra blev sexuellt ofredad när hon satt ensam på en busshållplats nära hemmet av en man i 30-40 års åldern.
så jäkla vidrigt och äckligt och jag hoppas de får tag på fanskapet.
 
 Detta kommer att sitta kvar på min dotters näthinna hela livet!
 
Jag hoppas verkligen han blir fast för det verkar som det är samma man som gjort liknade händelser med två andra tjejer I vårat område.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eva`s blogg

nej men usch va vidrigt ja man skulle kunna grrrr skall inte ens skriva det ....fy man är alltid orolig för sina kids hoppas hon kan prata med någon o komma över det stor kram fina du

Svar: Nej typ skära av könsdelen på honom 😡Sjukt att det ska finnas den sorten av folkslag .kram
mammansprinsessor

Netti Starby

Nej vad hemskt och hoppas verkligen äcklet åker fast! Kram

Svar: Ja ett riktigt äckel hoppas han åker dit kram
mammansprinsessor

Amanda Jona [SPONTAN]

Men vad är det jag läser! Usch så vidrigt, stor kram till dig och familjen!

Svar: Ja vidrigt 😡Kram
mammansprinsessor

sandra.

Fy fan vad arg och ledsen jag blir när jag läser det här!!!
Jävla idiot!!!!!!! Förstår inte va han tänker med, jävla äckel rent ut sagt!!!
Hoppas han får sitt straff, och stackars Alexandra :( <3 styrkekramar till dig och henne <3

Svar: Ja en riktig störd idiot tur Alex inte är allt för ung hon tog det bra ändå men vidrigt att behöva se någon äckelgubbe sitta o onanera till henne fy fan 😡😡😡😡kram
mammansprinsessor

FREEDOMtravel

Å nej vad hemskt! Verkligen ledsen att höra! Hoppas verkligen, verkligen att han åker fast!!!

Svar: Hoppas jag med !!
mammansprinsessor

Carina

Áh fy vad otäckt!!Kramar!

Svar: Ja riktigt otäckt 😡Kram
mammansprinsessor

jannice

Men fy!!! Vad är det jag läser. Stackars din dotter och er... Jag har själv varit med om en grym sak i den åldern... Och ja, de sitter kvar i huvudet... Stor kram

Svar: Att det existerar sådant folk man blir mörkrädd 😡
mammansprinsessor

ullie

åhhh men gud lilla gumman fy va jobbigt!! alltså ja blir som dej me sparka han i skrevet o spärra in han usch va äckliga de är
hoppas det går bra för lilla vännen o hoppas de får fat han

Svar: Ja vidrig människa tur Alex tog det bra ändå och jag är tacksam att hon vågade ringa mig från busstationen o berätta vad som hänt hon vågade såklart inte gå därifrån ensam . Stackarn kram
mammansprinsessor

Heléna

Stackars henne :( Min dotter råkade ut för en pedofil på nätet när hon var 13 år. Han hotade henne med att döda mig och hennes syskon om hon inte klädde av sig i webkameran och visade sig för honom. Min dotter hade tack och lov lyssnat på mig så hon bad honom att fara åt h-vete och sa att hon skulle polisanmäla honom. Jag visste dock inte detta utan det kom fram först när polisen kontaktade mig och berättade att de hade fått fatt på en pedofil och att han hade haft kontakt med min dotters dator. Jag blev helt kall inombords och skräckslagen över vad min dotter skulle ha kunnat pressats till att göra. Polisen gick igenom datorn och min dotter fick titta på bilder av andra flickor som polisen inte hade kunnat identifiera än för att se om det var någon som min dotter kände igen. Tack och lov så stod min dotter emot så inget hände mer än att hon blev rädd och pedofilen åkte in i fängelse i 8 år för diverse åtalspunkter. Han hade hunnit att träffa två av flickorna han hade kontaktat och våldtagit dem. Jag tog bort webkameran efter detta och har varnat mina vänner och bekanta. Om jag hade haft karln framför mig så hade jag säkert slagit ihjäl honom... Jag hoppas de får tag i idioten som gav sig på din dotter och att han får känna av det han har gjort ordentligt!!! Finns inget värre än människor som ger sig på oskyldiga barn/ungdomar! Kram <3

Svar: Men jag blir skräckslagen av det du skriver 😢Smart tjej du har.Finns så jäkla mycket skit där ute.nackskott på dem allihop.kram och tack för att du delade med dig om den hemska händelsen. Min sitter slapp åtminstone prata med denna knäppis men chocken att se honom sitta där och onanera den blicken kommer sitta i länge. Kram
mammansprinsessor

Linda

FY fan säger jag bara! Fy fan vad hemskt!!! Hoppas att dom tar fast äcklet! Massa styrka o kärlek <3

Svar: Tack så mkt.kram
mammansprinsessor

Anonym

Men fy!!! Var det en svensk eller en med utländsk bakgrund?!? Med tanke på så mycket som händer i Sverige nu. Man blir rädd.

Svar: Han var svensk och skallig...ja otäckt
mammansprinsessor

elisabeth

till att börja med vilken härlig bild på alex :)
sen blir man ju skogstokig på alla dessa som ska kladda på unga tjejer!! det är min egen farhhåga gällande min dotter fyyy faaan!!!
hoppas de får tag på fansapet o låser in han!!
massa kramar o styrka till er alla <3

Svar: Tackar den tog på Gran Canaria. Ja du dessa idioter att de ens existerar i vårt samhälle trodde dessa män var utrotade.kram
mammansprinsessor

Natalia Richardson

Men vad fan är det för svin??
Jag blir så uppröd för hennes skull att hon var tvungen att få uppleva detta hemska vännen. Hur mår hon nu? Hur mår du som mamma? Ska eran olycka aldrig ta slut vännen?
Hoppas han åker fast och får sitta inne länge länge.
Stor kram till er alla vännen.

Svar: Det är okej med oss:) kramar
mammansprinsessor