Regnkläder


Åkte i väg och shoppade nytt regnställ till Nova.
Det fick bli i  färgen fuschia  som även passar hennes crocs gummistövel.
Så nu kan hon lysa upp regnet:)
Att hon drog 134/140 i kläder när hände det?
Lång liten tjej :)
 
Alltså detta väder gör mig spyfärdig.
Ska inte klaga om väder o vind men detta är inte ok i Augusti.
 
 
Lurade i Engla dessa gummistövlar hon ville först ha ett par mintgröna :=)
Det var heeeeelt slut o fanns inte alls på något lager enligt mig (gömde hennes storlek)
Gräsliga om ni frågar mig.
Svart passar till allt och det är bara en gummistövel.
 
 
 
Storlek 35 herregud snart kan hon överta sin storesysters hunter.
Fick ett mail från Novas fröken och det är drop in tid varje morgon mellan 8.00-08.15
Toppen för Engla börjar 8.00 varje morgon.
Ska bli så skönt att lämna /hämta på samma ställe.
Nu ska bara kläderna märkas och sedan står ryggsäckarna redo inför morgondagens skoldag.
 
Nu ska jag hosta och snora vidare är typ igentäppt så jag varken hör eller känner dofter.
Fryser ihjäl gör jag också.
 
KRAM
 
 
 
 
 
ullie

kan vi emigrera tillsammans du o ja?? ja LESS ihjäl
igår jätte fint o sen idag igen suck

fin torsdag vännen ov i kan väl ha sol i morg kram

jannice

Härliga färg på regnkläderna!

Marie

Snyggt du shoppat

Netti Starby

Vilket snyggt regnställ och stövlar hon har fått. Barn växer verkligen så att det knakar :-D Kram

Eva`s blogg

stackare där, trist med att va sjuk krya på dig & så fina saker du köpt o rosa wow :) ja kallt så in i det ..men vi är snart i värmen thjohoooo krya på dig igen o stor kram

starsinlife.blogg.se

Fint!detta regnande, man Li ju deppig...Hälsningar från regnigt Gotland

Maja

Vilken fin jacka!

Kram - jaggerdigminmorgon.blogg.se

Cissi

Jag måste också ta tag i det där och uppdatera i garderoben så dom växer så det knakar <3