Relax och focus


Dagens frukost.
Yoghurt blåbär chiafrön musli bake off bröd och en väldans massa meloner.
 
Hej Onsdag
Fler än jag som tycker det börjar bli kyligare i luften?
Igår plockade jag fram en långärmad tröja för första gången denna sommar jag gick omkring o frös här hemma.
Vaknade visserligen med nackspärr och en slemmig hosta och idag går jag omkring med ett jäkla konstans lock o det ekar i hela skallen.
Förkylt läge helt enkelt och det är väl bara att kurera sig:)
 
Ska bli bättre på att äta nyttigare och komma igång med PW igen.
Så fort skolorna/jobb drar igång så brukar man komma in i rutinerna igen.
Har  nog aldrig varit så lat som denna sommar.
Jag kanske har vilat upp mig inför vintern:)
 

NOA relax och focus drickan motsvarar 15 koppar grönt te och sänker din stressnivå:) jag vet inte riktigt den smakade inget speciellt o dyr var den också.
 
 
Tidigt i morgon bitti ramlar det in hantverkare som ska fixa vattenskadan från köksavlopp/krypgrund.
Äntligen det luktar vidrigt i skåpet o har vi otur så kan det stinka i hela undervåningen speciellt när det är varmt o diskmaskin är i gång.
Alltså denna äckeldoft vill jag bli kvitt från nu.
Jag har vädrat o gjort korsdrag så jag själv blivit förskyld på kuppen nu.
 

Tur jag har en kunnig sambo som rivit ur det värsta från krypgrund annars hade det varit värre men det är i alla fall tejpat så gott det går kring avlopp. Undrar hur det kommer se ut i morgon i detta  skåp.:)
Myror har vi fått in i köket också så nu ligger det en myrr dosa på golvet;)
Mysigt.
 
Vad händer hos dig?
Netti Starby

Jag håller med dig att det har blivit kyligare och igår åkte långbyxorna på istället för shortsen. Vilken smarrig frukost :-D Kram

sandra.

Melon är så gott ju :) och håller med dig om att det blivit kyligare :/ så tråkigt tycker jag!! Hoppas du får en fortsatt bra kväll och tack snälla du för din fina kommentar :) <3

Marie

Ja håller med är lite svalare jag frös också igår

moamedalicia.blogg.se

Vilken lyx frukost 😍 Krya på dig finis

Helen

Så gott

linah

gottt!!

Eva`s blogg

Ser gott ut :) ja man kan känna en aning svalare men vi åker snart till mkt varmare :) trist att du är dålig stor krya på dig kram

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Jennifer Queen

Vad gott :)