Skolstart

så här glad var Nova i morse 💞
 
slut på sommarlov och sovmornar!
idag började skolorna igen.
Engla och Nova vaknade samtidigt i natt och kom in till vårat sovrum.
Förmodar att det var lite pirrigt att börja skolan (Nova) 
Alexandra börjar gymnasium ska bli kul o se hur hon tyckte tror även hon kände ett pirr i magen med helt ny skola lärare och  elever.
 
Vi klädde oss varmt i morse när vi cyklade till skolan.
solen sken men bara 14 grader i luften.
 
Ska bli spännande att höra från alla tre hur dagen varit.
Jag var med Nova en halvtimme och hon såg lite bekymrad ut att hon inte satt i samma bord som sina två dagiskompisar.
Nova är så blyg och iakttar allt och alla innan hon vågar berätta ngt. 
Men det ska nog gå bra !
 
josefine

åh vad roligt! Hoppas de går bra för dom :)

Netti Starby

Första skoldagen är alltid pirrig :-D Kram

sandra.

Så himla roligt, hoppas det gick bra för dem idag :) dem är ju så söta, och skönt med rutiner igen ändå om sommaren gått så snabbt, kram <3

Marie

Minns ju själv hur pirrigt det var, en speciell känsla allt =D. Så fina de var vid skolstarten, och här är det inte alls varmt idag heller

Elisabeth

Oj vilken glad tjej 😀 förstår att det både är pirrigt o spännande för dem alla 3....här har vi nga dgr kvar på lovet 😀 kram

Misstossequeen

Fina bilder :)

moamedalicia.blogg.se

åhh vilken känsla för er ALLA. Det har säkert gått jätte bra för dom <3 jag kan inte föreställa mig att min dotter växer heller :P vart tog tiden vägen haha. kramar <3

Heléna

Så fina bilder på flickorna! Hoppas de fick en riktigt bra skolstart och hade mycket roligt att berätta när de kom hem :D Hoppas givetvis att även du har haft en riktigt bra dag :D
sv: Tack! Jag har haft en jättebra kväll med mys hemma hos min särbo - god mat och film :D Visst är det gott med kräftor!!!
Kram <3

jannice

Härligt med skolstart. Min började igår :) Och han tyckte de var skoj att träffa kompisarna igen. kram

Natalia Richardson

Hoppas det gick bra,för alla tre tjejerna första dagen i skolan efter det långa sommarlovet? Kram.

JUNITJEJ

Så kul med skolstart!