Sunny Thuesday


Vilket härligt väder vi har fått tillbaka.
 
Tyvärr är jag fortsatt förkyld men är på benen.
Svettas av minsta lilla rörelse till skillnad mot när jag åt fel hostmedicin där fick jag frossa.
Halsade/knarkade i mig cocillana som absolut inte är för slemhosta så det slutade med att jag fick ännu svårare att hosta.Dessutom mådde jag inge vidare av denna hostmedicin  som har morfin i sig fy tusan säger jag.
Klantigt av mig att inte läsa på innan.
Konstant dimma o frossa är inte min melodi.
Så nu kör jag på naturmetoden istället:)
 
Tjejerna har jättekul på skolan och Engla kom hem och berättade att hon fått sy på symaskin på slöjden:)
 
Verkar även som den stora trivs bättre på gymnasiet och det känns bra.
 
Bild på Nova från Gran Canaria i vintras,soligt men blåsigt hade vi:)
 
 
Händer inte så mycket mer i mitt liv nu med denna snoriga envisa förkylning.
Vatten o vila :)
 
 
 
 
 
 
 
Netti Starby

Usch vad jobbigt med förkylningen men vad skönt att barnen trivs i skolorna! Kram

Anneli

Krya på dej😙

Marie

Så fin hon är och hualigen för sådan hosta, fortsätt krya på dig

ullie

Ärrr sååå lycklig för denna värme o sol jippi ! hoppas den sannnar mer än bara denna vecka
åh mys bilder ja blåst är inte skoj

krya på dej finaste inte roligt med långdraget
kram kram

Josefine

Men så härligt :D<3

Heléna

Så fina bilder! Tråkigt med din förkylning :( Hoppas den släpper taget om dig snart! Så tråkigt att bli helt slut av minsta ansträngning! Härligt att det känns bättre för Alexandra i skolan!!! Förstår att det var kul att få sy på symaskinen :D Härligt att flickorna är nöjda med skolstarten :D Kryakramar till dig <333

Cissi

Fortsatt krya på dig <3

elisabeth

be om molipect mot din hosta den är slemlösande!!
hihi har hon tagit körkort på symaskinen än då,jag minns att N fick ett litet körkort att hon klarat av det.härligt att även alex trivs i skolan nu :D

Svar: Haha jaså det kanske kommer sen då ett litet symaskinskörkort:)kramar
mammansprinsessor