Tisdagshäng


idag har vi haft sol i Sthlm :)
Men att hösten är på ingång är det ingen tvekan om.
Kalla mornar och i morse när vi cyklade var det bara 7 grader varmt.
 
Förkylningen är väl lite bättre men jag snorar o hostar fortfarande.
Tycker dock hostan är mycket bättre men har man hostat i snart 5 veckor så borde den väl ge med sig typ;)
Min son morrade lite trött i går morse att jag hostar mkt om nätterna och vi ligger vägg i vägg men så farligt är det inte längre.
 
Nu ska jag snart slänga upp benen i soffan barnen har haft kompisar här i dagarna två och jag har lagat mat för ett helt fotbollslag känns det som.
Kul att de har kompisar i alla fall.
Tänk nu har jag 3 skolbarn och ett vuxet barn:)
Galet så tiden går.
 
 

Önskar dig en fin kväll nu Idol sedan byter jag om till miffotv :) där min äldsta dotters pappa ska medverka,blir spännande själv skulle jag aldrig kunna leva utan vatten  eller el.
Tjooohey:)
Mirre

Ja här har det också varit soligt och härligt, vi hade bara 4 + imorse, burr

Natalia Richardson

Nu har min färlylning kommit tillbacks.
Ont i halsen öron.

jannice

Här var de med soligt o härligt under dagen! :) Men de känns höstigt som sagt... Kram

Netti Starby

Vad roligt att din dotters pappa är med på TV och sånt är alltid kul att se :-D Kram

Heléna

Vi har också haft sol, men det är lite småkyligt på morgonen. Tråkigt att du fortfarande inte har blivit av med förkylningen! Hoppas den ger med sig snart! Jag har försökt flera gånger att följa dig på Bloglovin men länken fungerar inte :(
Kramar <3

Svar: Men vad märkligt detta måste hag kolla upp.ska be ngn hjälpa mig med bloggen är inte så teknisk 🙄Bra att du sa till kram o tack
mammansprinsessor

Amanda Jona [SPONTAN]

Hoppas du blir kvitt förkylningen ordentligt snart! :)

sandra.

Skönt att du är på bättringsvägen hoppas det släpper helt snart <3