Vichy skin sleep


Köpte några produkter på apoteket för en tid sedan från märket vichy.
Tycker att den serien är helt ok .
Så jag köpte med mig nattkrämen sist jag besökte apoteket.
 

Konstistensen var lite hård och kletig tyckte jag men den doftat gott och ska man bara använda den på natten så gör det ju inte så mycket.
Speciellt när det står att den förstärker hudens återhämtning under natten,hudens kvalitet upplevs förbättrad vid uppvakandet även efter en bristillfällig sömn.
 

Att sedan burken är snygg är ett plus i kanten:) jag måste ha fina förpackningar annars lockas jag inte att köpa produkter.
Knasigt men sant:)
Cissi

Är precis likadan! även om jag nu köpt en "ful" produkt eftersom den ska vara så bra så blir det betydligt mer sällan jag använder den... Knäppt egenligten

Amanda Jona [SPONTAN]

Kul att testa lite nya produkter! :)

Eva`s blogg

klart man vill ha fina burkar : ) hi hi jag har själv nivea o trivs med den :) kram å fin lördag

Helen

Är likadan, gillar fina flaskor

Biggeros

Jag provar och har provat många serier. Jag har inte provat Vichy. Visst är det fint med fina flaskor och burkar de ska även vara bra:)) kram

Natalia Richardson

Tack för tipset,kram.