Dagen före julafton

Ingen julstress så långt mitt öga kan nå
 
imorse var vi uppe i rimlig tid till frukost 
Pannkakor och frukt sedan blev det poolen för småtjejerna 
jag och Alex körde på havet och Gud så härligt salt vattnet är jag flyter som aldrig förr haha Alex undrar hur jag kan flyta som jag gör !
stackarn hon har legat i ngn magsjuka 
helt utslagen så under min födelsedag krama hon toaletten och sov bort dagen.
jag tyckte så jäkla synd om henne.
men nu är hon på benen.
 
Vi tog en taxi efter lunch till Grand baie för se på marknad men att gå där i 35 grader var ingen hit 
jag köpte en solhatt sedan var jag helt slut efter den shoppingen 😂😜
Jippi vi såg en glassbil 
 
Att det är julafton imorgon är svårt att förstå när vi är här i värmen 😎☀️
Vi har bokat bord till julmiddagen ska bli spännande att se vad det blir .
 
önskar dig en god jul och jag får titta in till er alla fina bloggvänner när jag kommer hem igen när jag har mer internet 😘🎅🏽
Kramar från värmen 
Natalia Richardson

God jul till hela familjen.
Fy förstårningen hitt att shoppa i,35 graders värme.
Så underbart det lärt med havet.
Ha en forsatt bra och trevlig semester,kram kram.

Jessica Högberg

Ha det bäst!
God Jul ❤

starsinlife.blogg.se

Ååå wow så härligt!! Ser underbart ut! Kram

Sandra*

God jul till hela familjen <3
så härligt ni har det, passa på & njut!!!
När kommer du hem? <3 kram

elisabeth

god jul till dig o de dina......jag hade gärna bytt med dig o legat på en härlig strand istället för att stressa runt som man gjorde innan jul...vid 35 grader ska man ligga vid poolen o inte shoppa :) kram

Svar: god fortsättning nej absolut ska man inte shoppa vid jul :) så skönt att slippa julstressen kram
mammansprinsessor