Doutzen´s Stories by hunkenmöller

 

Var in på Hunkenmöller igår för att shoppa ett svalkande  skönt  nattlinne att ha med mig till Mauritius
Butiksbiträdet ville sälja in mig på julens gosiga pyjamasar men jag ville ha ngt svalkande inför våran resa och hon började genast plocka fram det jag skulle ha:)
Ord och inga visor
Jag hade aldrig köpt detta nattlinne om hon inte hjälpte mig.
Det kändes alldeles för naket o genomskinligt men det var riktigt fint på och nu är jag lite kär i det:)
 
Dessvärre gick jag på att köpa de supersöta trosorna från doutzen´s som var tokdyra.
Jag kommer aldrig någonsin mera köpa så dyra trosor och vem bry sig om trosor:)
Det är bara jag som ser dem liksom.
 
Men enligt butiksbiträdet skulle jag självklart ha matchande trosor till nattlinnet om jag har bokat en resa till exotiska Mauritius :) haha det är en ren familjeresa och inget annat  vad trodde hon :)
Däremot fanns det väldigt många fina BH:ar med massa fina detaljer som halsband och spets runt halsen.
 

 
Ja vad säger man detta får väl bli mina fredagstrosor haha
Eller till fest för inte tänker jag slita på så tjusiga trosor till vardags haha.
 

Kanske min födelsedagsoutfit eller varför inte juloutfit :)
 
Min äldsta dotter var nyfiken på vad jag hade köpt och hon höll på dö när jag visade henne vid busshållplatsen:)
Pinsam mamma tydligen.
 
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Wow så snyggt! Skulle också vilja ha något liknade :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med lite nytt ändå! :)

Heléna

Ibland måsta man få unna sig något lite extra :D Inte alla som har fredagstrosor ;) Kramar <3

Nathalia

Åh så snyggt.
Brukar med handla i denna butik då och då,dom har mycket fint.

Netti Starby

Oj vilket snyggt nattlinne och jag blev också kär i den! :-D Kramis

Eva`s blogg

super fint men priset på trosorna? ja dom får du nog ha på helgen kanske he he men en skön känsla att va fin under :) hihi men super fint var det alla fall :) kram å fin dag <3

elisabeth

Hehe men så sexig du kommer bli, det måste väl ändå B gilla? 😜
och ibland måste man få lyxa till det. Kram 😉💜

Svar: haha han bry sig inte ett smack:) men för en själv känns det ju lyxigt :) kramar
mammansprinsessor