Frisörbesök

Nova klippte sig och fick en fin fläta i håret 
 
Himla tur vi fick en klipptid idag till tjejerna.
inge kul att åka iväg med slitet hår till värme och salta bad.
 
jag måste öva på att göra flätor tycker det är så fint 🌟
 
Håller på att packa ner det sista i resväskorna 
Man blir typ aldrig klar 😊
Björn den klanten tappade kaffekoppen i den öppna resväskan som jag precis höll på att packa ner tur för honom att det inte var så mkt i väskan 😝
 vilken stressig dag barnen har bråkat .kaos i hela huset .Björn skulle komma hem till lunch han dök upp lagom till middag 😏
Tonåringar som tokvägrar hjälpa till de lever sin egna värld .
 
Har fortsatt ont i hals så jag får väl drinkà  vidare med min ingefära.
 
Den här tjejen är världens mest omtänksamma 
hon har kommit fram flera gånger till mig idag och frågat om jag vill ha en kram 😘Lilla söta Goa Engla .Hon är verkligen pedagogen i denna familj 😀Hon har lösningar på allt .
 
 
ska ta loss mina fötter som nu sitter med kokosolja i två plastpåsar för att sedan måla mina tånaglar.
 
Vad händer hos dig ?
 
JUNITJEJ

Så fin fläta!

Heléna

Så fina bilder på flickorna :D OJ - kaffe i väskan lät ju inget vidare! Tur att den inte var fullpackad! Lycka till med de sista packbestyren och glöm inte bort dig själv i allt packande <3 Kramar <3

Tove

Åh så söt!! kommer ihåg när man själv var liten o kände sig som den coolaste i världen efter man har varit på ett frisör besök!!

Eva`s blogg

sötis ja du det där med att packa är en hel historia he he när åker ni nu då? gud så härligt asså lyllo kramen

Anonym

va fint :D

Eva`s blogg

Önskar dig en fin 4 advent <3 kram

Mirre

Oh så fint det blev och fint det flätat

jannice

Jättefint!! Passar så fint :)

ullie

ja va fint me flätor har oxå gjort flätor här idag Varför ska det alltid krångla eller bli jobbigt det är frågan . tur ni är fina ni då :d kramar o fin start på julveckan

moamedalicia.blogg.se

Din dotter är så otroligt vacker. Altså åh.. så himla mysig som ville kramas med dej idag 😍 Så fin hon blev i håret.

Svar: jag tappade rösten helt 😳 Men nu börjar den komma tillbaka igen 😅 Kram finis 😘

Ramona

Jättefin :) Jag är dålig på att fläta med men min dotter är superduktig ;) Stressiga dagar då det blir kaos är inte skoj :( Kram på er och ha en toppen måndag

Helen

Sååå fin hon är ♡ det blir fix idag o jobb ikväll

elisabeth

ha det nu så himla skönt i värmen!! :) tänk inte på oss i kalla Sverige ;) och så hoppas jag att du kan stressa av under semestern.....kram kram <3