Julkalender

Tjoohey min vän 
Men så svårt det är att vänja sig med brillor tillsammans med mössa 🤔
Har letat mössor överallt  men det kanske är jag som e fåfäng.
 
Hej Torsdagen 
 
idag första december började julkalendern på tv.
Hade köpt en varsinna choklad och tv kalendrar till de små.
Tror nog julkalendern kan vara riktigt bra i  år .
vi får hoppas på det.
 
 
 
 
Har ni tittat på Selmas saga ? 
Heléna

Så mysigt!!! Jag minns så väl när man själv fick adventskalendern som gick på tv och man var nyfiken på vad som gömde sig bakom varje lucka :D Jag har inte hunnit att se det första avsnitten av Selmas kalender, men tänkte göra det nu innan jag lägger mig :D Man kan väl aldrig bli för gammal för julkalendern på tv :D Kramar <3

Netti Starby

Åh vad mysigt! Jag har inte hunnit kolla på julkalendern ännu men det blir förmodligen nästa vecka när mina barn är hos mig :-D Kramis

Marie

hsar inte sett den än, men bara hört bra om den

Biggeros

Så mysigt det ser ut med soffmys🤗🤗Jag vill se gärna se julkalendern men då får jag nog se den via nätet. Den lär vara bra. Ta hand om dig och din familj. Trevlig fredag 😙

Cissi

Du är ju jätte snygg!

Jag tror och hoppas också på årets julkalender <3

Eva`s blogg

Mysigt ang mössa + brillor så känner jag samma he he men är det kallt så är det o fin är du mys på kramen <3

elisabeth

jag har sett ett avsnitt o jag tror nog att det kan va en bra kalender i år :) gällande ditt mössproblem så är det en vanesak plus att du nog kanske är lite fåfäng hihi ;) kram på dig

Svar: Hehe jo de e väl så.kramar ska titta in till dig också bara jag hittar lösen:) kramar
mammansprinsessor

Amanda Jona [SPONTAN]

Så mysigt med julkalendern! :)

moamedalicia.blogg.se

Vad fin du är i glasögon 💕 Jag har också en känsla av att årets julkalender är bra och mysig ☺️ Ha en fin helg ❤️

Jessica Högberg

Inte hoppas, vi bestämmer det!

Svar: SÅKLART:)
mammansprinsessor