Kostymbyxa


Köpte  de mjukaste skönaste kostymbyxorna.
Så snygga :)
Dessa kommer jag att flyga i.
12 timmars flygresa vill jag ogärna sitta med ett par obekväma jeans.
Snyggt med  dragkedjan på benet och perfekt för mig som kommer ha stödstrumpor under flygning.
Hej Fredag
 
Idag har jag Engla och Nova hemma från skolan.
Det går vinterkräksjukan på skolan och det vill jag nu inte riskera.
Vill liksom inte ställa in resan.
 
Ska bli så skönt med miljöombyte.
Slippa städa och laga mat och serva.
Sonen har flyttat hem ett tag så han kommer ta hand om huset.
Första julen jag är utan min lilla 26 åring:)
 
Måste in på apoteket och shoppa.
Jag har en lång lista ett litet reseapotek är ett måste
Allt från tabletter mot turistdiarre till myggmedel.
 
Har en del fix kvar då Nova fyller år samma dag vi kommer hem:)
Kom på att det finns en person  som fyller år redan nästa vecka konstigt det där att jag alltid fyller 25.
 
Nu ska vi snart iväg och klippa oss (tjejerna)
 
 
Eva`s blogg

Ja fy för magsjuka det härjar hej vilt överallt det hoppas jag ni klarar er från ...tvi tvi smart att hålla dem hemma :) ha det gott o så blir ni fina i dag i håret :) kramen

Cissi

Hoppas ni får en UNDERBAR resa och bjuder på massa bilder sen, är jätte nyfiken <3

tar det inte mer än 12 timmar dit, direktflyg?

Kram

Svar: Tack så mkt ja det är direktflyg 🙏👍kram
mammansprinsessor

Netti Starby

Vad roligt att du har så himla snygga och sköna kostymbyxor! :-D Kramis

elisabeth

hihi ja visst e det konstigt att vi inte blir äldre,jag har också stannat på 25 ;) grattis i förskott o hoppas du blir ordentligt uppvaktad med en paraplydrink eller så :) kram

KajsaStina

Snygga! Jag hoppas du får en bra dag! :)