Lucia


I Helgen kom det snö och igår låg det så vackert tillsammans med ljusblå himmel och sol.
Under dagen har det tyvärr börjat att regna så trist.
från minus 8 till regn helt otroligt omväxlande väder.

Barnen tycker det är så härligt med snö men tyvärr  lär den försvinna i detta regnväder.
 
 
 
Tjejerna i likadana kläder i morse.
 
Nova och hennes förskoleklass sjöng i kyrkan i morse.Inga föräldrar var medbjudna eftersom det är ont om plats och vi hade vårat firande i fredags.Men jag hade vägarna förbi:) så jag och en mamma till smet in;)
så fint o vackert i kyrkan.
Fick inte till ngn bra bild eftersom jag bara hade min mobil men den får allt duga.

Sitter framför brasan och värmer mig lite har fått lite feber som jag ska skrämma bort nu.
Har frusit hela jäkla dagen och jag skaka tänder när jag gick hem från kyrkan så jag bäddade ner mig i sängen med två duntäcken.
Känns lite bättre nu och jag vet inte om det är vaccinet som vi tog påfyllning av i går kväll eller om det är ngt skit i kroppen.