Nova tar ton


Alltså jag är så stolt :)
Mitt mammahjärta svämmar över av känslor.
Våran minsta blyga lilla stjärna som alltid varit så himla blyg och aldrig velat träda fram och synas.
I Fredags gjorde hon det :)
Hon sjöng solo på Förskoleklassens Luciafirande.
 
Kan inte annat än berömma den bästa skolan som verkligen fått våran tjej att blomstra och våga.
Jag är så stolt.
 
Nova med sin bäste kompis som även gick på samma dagis.
Efter Luciatåget blev vi barnen och föräldrarna bjudna på saft och pepparkakor.
Ett trevligt avslut på veckan.
 
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så roligt! Sen så kul att hon sjöng solo också :D

Therese

Mysigt :D

Nominera gärna din favorit blogg i Veckans blogg tävlingen som nyligen startade i min blogg :)

Heléna

Så härligt!!! Underbart när barnen stärks så de vågar tro på sig själva och sin egen förmåga - heja Nova!!! Förstår att du är stolt <3 Så fina de är barnen med sina lussekläder :D Kramar <3

ullie

åh lilla söta prinsessan vilken gullig lucia va duktig hon e förtår du e stolt
här ska ingen gå i år det är 3 orna som går så de får bara titta på tåget.

fin måndag raring o nä ja har varit sjuk hela helgen o känner mej inte pigg än kram

Tilda Barkselius

Men gud så kul, otroligt häftigt att hon övervann sin rädsla!

Mirre

Men ohhh superduktig tös, och såklart så är ju skolan viktig delmed som du säger

moamedalicia.blogg.se

Wow, vad modig Nova är 👏 Vilken stolthet både du och Nova måste känna 😍 Hon är ju dessutom otroligt vacker 💕

Netti Starby

Åh vad roligt och jag förstår att du kände dig otroligt stolt. Vilken känsla! <3 Kramis

J

Fina bilder!!

Cissi

Åhh vad mysigt och stolt som en tupp ska hon (och ni vara) <3
Jag saknar att inte få gå på Luciatåg i år...

Pauline Hurtig

åh vad söt :)