Utflykt och välsignelse

Nova tog en kvällsbild på mig 😌
 
Vi har det fortsatt bra här i paradiset .
Får skriva mer om resan när vi kommer hem och jag har en dator tillgänglig.
så det får bli mobilbilder tillsvidare 😎
Det är varmt hela tiden även om solen gått i moln.
En del av julaftons desserter 
Såklart att tomten hittade till Mauritius 
alla barn fick ett paket av tomten.
Så här fint hade vi det på sängen .städerskorna gör så tjusigt på rummen !
 
Imorse åkte vi på utflykt det blev mkt tid i bussen.vi åkte på en resa som heter färglada syd.
 
Bl.a. Besökte vi ett hinduiskt tempel och jag var tillmötesgående och ville ta bort mina synder 😊
Jag blev välsignad som ni kan se haha lite roligt !
 
Så vacker natur 
 
Vattenfallet i black river 
 
som sagt jag får skriva lite mer om resan när vi är hemma igen.
Nu sover familjen och jag ska göra detsamma men har en envis ödla som låter här i sovrummet 
 
Godnatt från maurius 
Mirre

Så fin du är, samt så härligt ni har det =D

Natalia Richardson

Så glad jag blev,när jag såg att du skrivit ett till inlägg om resan,med underbara bilder.
Är så glad att du och familjen har det bra och skönt.
Fortsätt att njuta och ha det bra nu.
Hörs när ni är hemma igen,kram kram.

Heléna

Så underbart allt ser ut :D Du är så himla fin Petra!!! Fortsätt att njuta så mycket ni bara kan :D Kramar <3

Netti Starby

Åh vad underbart ni har det och så härliga bilder! :-D Kramis

Cissi

Åhhh kikar in här ofta med hopp om nya bilder ;)
Det ser så skööönt och varmt ut <3

God fortsättning!

Kram