Vykort från Mauritius

Gårdagens solnedgång så vackert att sitta och titta ut över havet 
 
Intog middagen vid stranden 🌴🍹
 
 
 
 
Idag har vi mest hängt i skuggan vi fick inte tag på några solstolar det har kommit mer folk till ön så imorgon bitti tänker jag lägga ut handdukarna innan frukost på stolarna.
Engla har fått feber så vi hänger på rummet .
vi har även träffat en annan svensk familj som vi umgås med dagligen.
 
Ikväll blir det middag på detta ställe 😍☀️
 
Kram till dig och tack för att du tittar in och lämnar kommentarer jag ska läsa ikapp era bloggar så fort jag kommer hem till Sverige 💞
elisabeth

härliga bilder!! :)
och solnedgångar är så himla vackert :)
verkar inte gå nån nöd på er hihi kram <3

Biggeros

Så härliga vykortsbilder från Mauritius!! Hoppas ni har det bäst. Kram och god fortsättning 🤗

Mirre

Men oh så vackert

Natalia Richardson

Backers vackert..

Heléna

Så fantastiska bilder! Jag skickar kryakramar till Engla så hon blir av med febern <3 Njut så länge ni kan av allt det vackra :D Kramar <3

Eva`s blogg

Åh så ljuvligt ,jag hade gärna varit där i stället för här tro mig :) njut på kramen