Alla Hjärtans Dag


Alla hjärtans dag idag och det har väl ingen missat;)
Rätt så mysig dag och det blir mer o mer populärt för varje år tror jag.
Barnen fick söta påsar med bla lite roligt innehåll som badbomber från lush.
Finaste blommorna från min sambo
Choklad och en kärleksförklaring till Björn :) Vi köper inget till varandra men tyckte att detta kort var lite gulligt så jag kunde inte låta bli:)
Jag fixade lite hjärtans fika till familjen
Lagom till fikat droppade min äldste in i huset :)
Min son Thimmy lamm han som vill testa allt och tycker livet är en fest.Han kan ställa till det som ingen kan :)
 
Sötast av allt är ju när man får dessa egengjorda kort från barnen:)
En helt vanlig mysig söndag men lite extra kärleks kanske.
All kärlek till dig:)
 
 
 
 
Mirre

Så fina teckningar och så fina små allahjärtansdag presenter alla fick =D

jannice lindell

Så himla härlig dag ni har haft det!!! kram

ullie

va mysigt med tom den älste . här satt han med vid fikat o har väl varit lite mer snäll att ge pussar idag h ha inte lätt att bli tonåring.

ni verkar ha haft lika mycket fin uppvakning ni oxå
fin fortsättning söta du o skickar en alla <3 kram till dej oxå

Mirre

Förra gången hade vi honom mån- ons, sedan hade vi honom bara igår hela dagen =D, nu vet jag inget =D

Netti Starby

Men åh vilka fina presenter! Kram

N

Så härligt!!

Anneli

Mysigt! Vi firar inte alla❤️Dag. Men lina tämligen radade upp presenter till mej😅Det va omgjorda skokartonger å massor av teckningar så jag fick rakt dåligt samvete🙄Så idag måndag fick hon ett paket av mej☺️