En Grön Måndag


I dag gjorde jag mig en ny grön juice :)
Det var den godaste gröna juice jag lyckats åstadkomma med.
Smakade lite som en smarrig isglass.
Jag hade en näve babyspenat saften ur en citron frusen mango lite apelsinjuice ingefära kiwi och lite vatten.
 

Jag tror faktiskt att jag kan lura i barnen denna juice för så god var den.
Om inte annat kanske det går att göra isglass på den :)
 
 
Peppar peppar ta i trä så är alla  friska i familjen.
Besökte Englas skola idag då vi hade tid för utveckling samtal .
Vi är så nöjda med hennes nya fröken.
Känns tryggt att vi har valt samma skola åt Nova till hösten.
 
Nu mina vänner ska jag förbereda inför morgondagen och sedan natta barn.
Alltid skönt att allt är på sin plats på morgonen så slipper man stressa i onödan.
 
Hur gör du?
Förbereder du kvällen innan eller blir det under morgontimmen ?
 
 
 
 
 
 
Isabella

Ser sjukt nyttigt ut!! <3

Netti Starby

Den där blandningen måste jag testa någon gång! Kram

Mirre

Oh så spännande även detta lät =D

ullie

Tusen Tack rara tror man kan rösta tom onsd vet inte. tack för du röstar hoppas att vinna men man vet inte . ja säger tom till kompisar på jobbet nu ha ha

kramar o du det där såg sååå gott ut

ullie

Tusen Tack rara tror man kan rösta tom onsd vet inte. tack för du röstar hoppas att vinna men man vet inte . ja säger tom till kompisar på jobbet nu ha ha

kramar o du det där såg sååå gott ut

Erika Palmqvist

Skulle du vilja hjälpa mig med en sak?

I 30 dagar har jag varit med i tävlingen Fitnessfighten, där jag följt kostschema och tränat en timme om dagen.

Nu har jag blivit utsedd till en av 15 finalister.

Priset är en träningsresa för två till Portugal, plus pengar, allt till ett värde av 50000 kr!

Vill du hjälpa mig genom att klicka på den här länken och rösta på mig? 😄
(Andra uppifrån, till höger☺)
http://woobox.com/888anw
Kram 💟

Amanda Jona [SPONTAN]

Mums! :)

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Mmmm, ser gott och nyttigt ut!
Att förbereda kvällen innan är räddningen för mig. Kläder och packning ska vara klart så man slipper strider på morgonen.
Här börjar vabruari idag. Lite mysigt är det faktiskt att vara ensam hemma med en febrig liten tjej och ta det lugnt.
Kram till dig

Anonym

Åh vad mumsigt och fräscht! Alltid på morgonen, går liksom av bara farten;)

Natalie Salazar

härlig start på dagen :)
annars hur är det denna tisdag , blir det någon semla för din del idag?

Maria

Så gott det ser ut
Kram

N

Vad gott!

Emely

Jag önskar att jag hade vart så flitig med de nyttiga juicerna! :) Jag förbereder också kvällen innan. Nu har jag visserligen inga barn men tycker ändå det är skönt att ha saker fixade när klockan ringer 0530 :)