Godmorgon Lördag


I morse smög jag upp och gjorde frukost till oss.
Värmde bagels i ugn mixade smoothies (ett måste varje helgfrukost)
Inget märkvärdigt alls men lite mysigare än vardagsfrukost där jag oftast bara slänger fram ett paket flingor o mjölk.
Älskar favoritkoppen  från spode
 
Dagens planer är att jag ska dyka ner i duschen alldeles strax för vi ska iväg till IKEA kanske köper vi ett vitrinskåp till matsalsrum:) hämta upp Alexandra som sovit borta. skulle även behöva shoppa sommarkläder till tjejerna.Vi har en resa inbokad under sportlovet.
Som jag längtar mer om det senare nu måste jag skynda:)
 
Fairyland surprises

Vilken härlig frukost!

Elin

Men mysigt!

JUNITJEJ

Frukosten ser väldigt härlig ut!

Felicia

Mysigt!

sandra.

hoppas ni hittade något fint på ikea :)
så mysiga frukost bilder :)

Mirre

Men oh så mysigt och gott

Netti Starby

Det ser så mysigt och gott ut! Kram

Susanna

Vilken härlig frukost och för oss är det viktigt att just frukosten är vi samlad på helgerna... det blir ju lite annat på vardagen..

Kram