Grön Juice

 
Startade denna Fredagsmorgon med en grön nyttig juice.
Googlade runt på grön juice och de jag ville testa hade jag inte ingredienser till här hemma så typiskt men jag mixade i hop lite av det som jag tyckte kunde passa:)
Inte den godaste jag druckit men jag hade i alla fall i en banan apelsinjuice avokado lime en näve babyspenat mango och ingefära.
 
 

Den spygröna färgen ser kanske inte så tilltalande ut men den gick ner :)
 
Netti Starby

Synd att smoothien inte var så god men det är alltid kul att testa något nytt! :-D Kram

Natalie Salazar

så fräscht och dessa levande blommor så vackert :)

starsinlife.blogg.se

Jag tkr det är gott! Jag har några olika recept på bloggen, i kategorin smoothie el "nyttig kost träning" green drink heter nåt recept. Man blir pigg av det

Svar: Men tusen tack då ska jag in och leta recept vad kul:)
mammansprinsessor

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Den ser god ut tycker jag :). Men om den inte var så god ska jag nog inte testa den :-p.

Svar: Nja smaksak;) men den gick ner så prova gärna:)
mammansprinsessor

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Lockande och vackra bilder som alltid! Som att titta i ett inredningsmagasin...
Hoppas ni får en härlig helg!
Kram

Svar: Men tack snälla Anna :) så glad jag blir för dina fina ord.Önskar dig detsamma kramar
mammansprinsessor

jannice lindell

Ser fräscht ut!!!=)

A M

Låter riktigt gott ju!

N

Vad gott!

Eleonora Adriana ♥

Hälsosamt iaf :)

Mirre

Låter bra ändå =D