Hemmakontor


Den omtalande mattan vallöby som cirkulerat runt på nätet  senaste tiden köpte vi i helgen till vårat arbetsrum.
Så mkt vitt och rummet är stort och ljust så mattan gjorde sig riktigt fin.
 
Har en del fix med detta rum då vi behöver förvaring till barnens pyssel.
Vill ha ett lågt långt bord/skiva där barnen kan sitta och måla pyssla och göra läxor och vara kreativa.
För tillfället har vi vårat gamla köksbord ståendes med massa rassel:)
Även två stora höjbara skrivbord med två kontorstolar i knallblått som ska bytas ut till snygga svarta:)
Allt tar sin tid och det är mkt som ska prioriteras i ett hus så alla blir nöjda och glada.
 
Googlade på lite bilder så nu har vi ännu mer inspo gällande hemmakontor/pysselrum
 
Dessa två bilder hittade jag på googel 
 
Hoppas ni får en fin dag
Jeanette

Så läckert.

Lite bättre än mitt kontor som är i sängen *haha*

Natalie Salazar

otroligt snyggt!
tack kul att du gillade tipsen :D
och detsamma men själv sitter jag inomhus instängd tills 18.15 :/ inte lika kul

Mirre

Ja otrologt tråkigt med sådant, bättre och inget säga alls då ju.

Men ohh mattan är superfint och snygg kontorsinspo

Netti Starby

Åh vad fint! Kram

Sanna

Grymt snyggt :)

Emma Engström - Skönhetsbloggare

Så ljust och fräscht, härligt! :D

ullie

ja man vill ha lite inspiration o se hur det ska va.
maattan e jätte fin verkligen o verkade inte så dyr.
solen är här idag me lycklig kramar fina du <3

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Min dröm är att få ett litet kontor i framtiden så man slipper jobba precis överallt här hemma haha :P

sandra.

så himla fint, verkligen!
älskar byrån vart är den ifrån?
samt jättefint med skrivbordet, vart har ni köpt det?
kram

Susanna

Vad snygg matta den gillade jag, men det är ju kul att få hålla på. Men det känns som man aldrig blir klar och att det ständigt är något som ska göras... jag tillhör ju dom som tröttnar så fort, därför håller jag mig till sådant som jag vet håller för mig i färg och möbler.

Kram

MADDISENJ.SE

Riktigt snygg matta!

linah

fint!

jannice lindell

Jättesnyggt!!=)

jannice lindell

var kommer hyllan på första bilden ifrån,den du googlade fram? ur snyggt!!!!

Elin

Nej jag bor i Umeå, men min pojkvän spelar hockey i Övik så därför pendlar jag:)

N

Superfint :D

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Jag gillar verkligen både mattan och er förvaringslösning på översta bilden. Det ser ut som ett ljust och fint rum.
Om allt går som jag vill så har jag mitt arbetsrum klart innan sommaren i alla fall.
Kram