Lager 157


Shoppade lite nya vår/sommar tröjor o linnen och tights till tjejerna.
Perfekt att ha på Gran Canaria.
 
Alltså hur billigt o bra är det inte på lager 157.

Köpte lika till tjejerna så de kan syskonmatcha.
 

Nu är det inte långt kvar tills vi reser och jag längtar:)
Ska bli skönt med miljöombyte.
Hoppas bara att få lite värme också;)
angelicasvarld.blogg.se

Super fina grejer - vi har ju lager 157 precis här bredvid å jag handlar massor till barnen där! Bra priser och bra kvalitet!!

Å snygg matta du har köpt ;-)

Susanna

Hej jag tycker det har mycket fint där och visst är det billigt, perfekt när de växer som de gör nu...jättefina kläder, vad gulligt med lika kläder, hur sött som helst..

Vad kul för er att få åka iväg till värmen, så mysigt att få komma iväg tillsammans.. ja då behövs det ju lite lättare kläder att ha med sig =)

Kram

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Jag var där och handlade idag. Det blev ett par ponchos till mig och jeans till de små.
Praktiskt och billigt!

Mirre

Oh fint du shoppat

Cissi

Vad härligt med en resa snart <3
Var det inte där det var snökaos i helgen? Hoppas inte!!!

Lager157 är billigt men jag tycker kvaliteten är kass, eller har jag bara haft "otur"?

Hoppas ni får en härlig start på veckan :)

Kram

Svar: Haha det stämmer men inte precis dit vi ska åka men man är lite orolig allt vill ju liksom inte ta med skidorna:) jaså jag har inte handlat så mkt där tidigare spännande då får vi se om kläderna blir som trasor! kram
mammansprinsessor