Söndag


Denna helg har vi fixat och trixat i hemmets lugna vrå.
Inhandlat lite nya växter på plantagen.
Köpt både matta och vitrinskåp på ikea(får visa bild sen)
Det bästa av allt är ju att både jag och sambon har kommit överens om det mesta när det gäller inköpen.jag är nästintill chockad.
Vi har alltså tyckt lika :)
 

Korkade upp lite rose till gårdagens schlager.
 
Vad tyckte ni? såg ni? jag tyckte ialla fall att rätt låtar gick till final.Även om jag gillade After dark också;)
Han är ju så snygg den där Lindarw både som man och som kvinna:)
 
 
Vad händer hos dig denna Söndag?
Här blir det snart hämtpizza så dags för mig att gå ner och duka bordet.
 
 
sandra.

så härliga bilder trots att jag inte gillar vin, men flaskan var ju riktigt söt skulle vilja köpa den bara för att ha som prydnad, haha har ljus rosa tema i köket nämligen :)

Svar: ja man behöver inte dricka upp den passar bra som prydnad:)
mammansprinsessor

Mirre

Så läckra flaskor och mysigt att korka upp till Mello. Vi ser dock inte på det, ;)

Skönt att feja hemma också =D

Lili

Vad fint och gott med rosé! Visste inte att det märket fanns som rosé också dock, måste köpa. Så fint.

Jeanette

Härligt:) Är det vinet gott? Så fina flaskor ju. Måste prova den sorten.

Svar: ja det är gott:) kram
mammansprinsessor

ullie

så trött efter min jobb helg att man typ mår illa.
bara i morg kvar..

mm så gott det där såg ut.. hoppas att du får en mysig o bra start på veckan kramar

Susanna

Vad gott de såg ut, har inte provat det innan, men sneglat på flaskan nog mest för att den är rosa =)

Vad kul att ni fick lite inhandlat och visst är det skönt när man är överens med inköpen..vi köpte också vårt vitrinskåp på Ikea och var inte lika överens..

Jag tittade faktiskt inte i lördag, barnen ville titta på en film..

Du verkar ju ha fått en jättefin helg <3 kram

Svar: ja flaskan e så snygg:) kram
mammansprinsessor

Natalie Salazar

den där drickan är så fin är den god? aldrig smakat

Svar: ja den duger :)
mammansprinsessor

jannice lindell

Mmm,,så gott!!!