Tjockisar och fisar

 
God morgon underbara fredag
Engla är lämnad på skolan och Nova har studiedag på förskolan så vi har hunnit med en andra frukost:)
I morse när jag vaknade så gick jag omkring och muttrade över min mage att det var så stoor o svullen och gasig;)
Alltså jag kan verkligen inte äta vanligt vitt mjukt bröd.
Jag fiser jäst i hela huset jag förpestar min stackars familj.
Dessutom fick jag nästan inte igen knappen på jeansen och nästa vecka är det bikinipremiär, tjoohej på den.
Så nu är det stränga order att sluta med bröd för min del.
Knäckebröd funkar utmärkt och det blir man ju mer mätt på också.
 
Med tanke på mage så höll jag på att skratta på mig vid busshållplatsen i morse.
Det kommer en kvinna flåsades bakom nacken på mig och min lilla Nova som inte är stor för världen sitter på bänken.Den flåsandes tjocka kvinnan ber Nova flytta på sig så hon kan slå ner sin  gigantiskt stora kropp på den lååååånga bänken:) Nova flög upp fortare än kvickt.
En annan kvinna som står och väntar på bussen kunde inte hålla sig för skratt när hon fick se detta och jag själv hade väldigt svårt att inte dra på smilbanden:) Där fick hon den otrevliga tjockisen!
 
Nova passar på att stöka runt i syrrans rum medans hon är på skolan.
 
Denna fredag ska vi städa huset och senare ikväll ska jag barnen och Björn ut och äta och kanske spela bowling om vi hittar ngt ledigt golv:)Tydligen fullt överallt.
Alexandra ska bjuda hem fyra tjejer på middag så bäst att hålla oss undan:)
 
 
 
 
 
 
Sari Nershed Suhonen

Åh vad fint dockhus.Var har du köpt det?Skulle vilja ha till mitt barnbarn

Svar: Tack jag köpte det på en second hand butik:)men finns säkert i någon inredningsaffär du får googla:)
mammansprinsessor

myfairytaleneverends.blogg.se

Oj vilket fint dockhus... Önskar dig en fin helg!

Netti Starby

Åh vilket fint dockhus! Kram

Natalie Salazar

hur låter det med en fin apple tv? nya hörlurar? en ny kamera? in och spana!
Tävling inna på bloggen nu där du har chans att vinna en valfri vara för 1000 kr.

jannice lindell

Du kanske har gluten el laktos allergi? Kanske lär testa utan? :)

angelicasvarld.blogg.se

Men så jobbigt att magen känns så uppblåst!! Hopps det lägger sig nu!

Hoppas du får en härlig kväll och helg!
KRAM

sandra.

så fint dockhus :)
älskar färgen på det!

Anneli

😂

ullie

allså gud men vilken människa. ja man har svårt att hålla sej

så mysigt att leka i syrrans rum passa på =)
bättre är ja har jobbat men kramp i magen io sprungit på toa efter maten så nää inte helt pigg
kram o fin lördag

Fröken M

Vad är det där för fin saftflaska ? Ser lyxig ut !!

Bikini premiär är ALLTID trevligt oavsett "form" !
Jag längtar som en tok efter sol och bad.
Ny bikini behöver dock inhandlas.
Jag har hittat ett par riktigt snygga, men frågan är om jag vågar beställa på nätet !?

KRAM

Svar: Supernyttiga saften med rödbeta och ingefära:) nja bikini på nätet skulle jag i alla fall aldrig greja:) kram
mammansprinsessor

Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså dockhuset, SÅ FINT!

Karin

Alltså den juicen är verkligen den bästa, SÅ god!
Och WOW vilket hus:)