Torsdagkväll


Alexandras blombukett som hon fick av mig igår på hennes namnsdag :)
 
I morse var det nästintill snökaos här i Sthlm.
Ruggväder med andra ord.
 
Björn är ute med jobbet denna kväll så jag och barnen passar på att äta middag uppe på övervåningen framför tv.n

 
Ursäkta för de fula sladdarna som hänger ner från vår tv.Har tjatat på Björn att han ska göra ngt åt detta sedan övervåningen blev klar för ca 8 månader sedan:) Jag avskyr allt vad sladdar heter så fult.
 
Nu ska jag se till att plocka ner allt maskin och sedan få barnen i badet innan läggdags.
Skönt i morgon är det Fredag.
 
 
Önskar dig en härlig kväll
 
Maria

Så mysigt med middag framför Tv.
Kram på dig

Mirre

Så mysigt ni har det och skönt att bada innan läggning. Fin du är
kramar

Netti Starby

Vilka fina blommor din dotter fick och min dotter heter också Alexandra :-D Kram

MADDISENJ.SE

Snygg du är och vad mysigt det såg ut!

MATILDA

Vad god mat och jättefin vas! :)

ullie

Hade önskat det va måndag kväll nu . ska jobba lång helg fre- mån längtar inte.
va fin du är . din vår vas älskar den alltså .
ja vi åkte till ulricehamn ca 4 mil här ifrån . de har så mysig affär där som jag älskar nille och en interflora som är så mysig. sen har de den goaste thai maten som finns så en mys utflykt dit är det bästa o maken skämmer bort mej o åka dit =) gulligt va ?

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vad det där såg mysigt ut! :)

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Så mysigt att ta middag vid TV:n. Det gör vi sällan och då blir det ju lite extra när man väl gör det. Gott med paj också!
Den där ponchon är så snygg! Jag fegar ur och har bara enfärgade ponchos... än så länge!
Kram och trevlig fredag

angelicasvarld.blogg.se

Men vilken fin Poncho!!! Sååå vacker!! Vart har du hittat den?

KRAM

Svar: Tack den är från Joy :) kram
mammansprinsessor