Vabruari


Första Februari idag och vilket skämt sen då. Vi har vabruari  hemma hos.
Engla kom upp i natt och klagade på huvudvärk och varm som tusan var hon.
Någon timme senare dök Nova in i sovrummet och klagade på magont o huvudvärk.
Japp lite så kör vi i dag.
Feber och huvudvärk magknip.
 
Själv var jag så sugen på att ta en frisk promenad med en fin vän då solen sken och lite lite snö ligger på marken.
Men jag får allt hålla mig hemma och det kryper i kroppen på mig för det blev ingen promenad igår heller.Min son kom förbi precis då det började tokregna o ha sig så vi åkte till Täby C i stället och jag shoppade en ny blus:)
 
 
Jag tyckte den var lite rolig med dessa små fransar o broderier på ärmarna .En liten vår nyhet i garderoben.
Så här ser det ut denna vabruaridag hemma hos oss, jag har bäddat ner tjejerna i gästrummet framför tecknad film.

Kanske man skulle ta och steka på några pannkakor eller så till lunch.Tror visserligen inte att aptiten är så stor på dessa två.Får hoppas att Björn kommer hem i lagom tid behöver dela ut lite kalasinbjudningar till Novas 6 års kalas :) perfekt då får jag lite luft i mig också:)
 
Emma -Merakibeauty.se

så fin topp :)

Cissi

Söt blus. Krya på de små prinsessorna

ullie

åhh de små tussarna det e inget kul men så e det me de små . känner mej inte hundra i dag heller hoppas inget blir


Fin måndag o start på nya veckan till dej rara Må så gott kramar

jannice lindell

Ja,februari är verkligen vabruari!! Krya på! Kram

Fröken M

Va trist att börja veckan med VAB.
Hoppas de kryar på sig fort de små !

Jätte fin blus ! Jag är så himla sugen på lite vårfint i garderoben,
men nu är det "köpstopp" som gäller för min del fram till semestern.
( trist nu, men jag intalar mig att det är värt att spendera pengarna i NYC och florida sen istället... )
Kram

Mirre

Jättesnygg blus, sådär gammeldagst snygg,

Ohh krya på sötisarna