Vitrinskåp


Köpte vitrinskåp till matsalsrummet i helgen.
När vi åkte till Ikea var tanken ett vitt högt smalt skåp men insåg att våran vägg är så mkt bredare än så att vi behövt två skåp för att det skulle se bra ut.
Har tidigare spanat på detta svarta lite bredare och kortare:)
Tänk att sambon var med på noterna och tyckte lika.
 

Tyckte svart blev riktigt bra mot den vita väggen.
 
Köpte ny korg till palmen som vi planterade om.
Vita tjusiga stenar.

Kaktusar köpte vi på plantagen med dessa krukor

Det är väl ingen som gått miste om att kaktusar blivit en trend :)
 
 

Är så nöjd att vårat hem börjar ta form :)
 
 
 
 
 
Veronica

Super fint vitrinskåp!

Netti Starby

Åh vad fint! Kram

Helen

Åhh så snyggt! Du har det jättefint! Kram

Helen

Åhh så snyggt! Du har det jättefint! Kram

JUNITJEJ

Så fint ni har det!

angelicasvarld.blogg.se

Men så snyggt!!!

Jeanette

Riktigt nice:) Jag håller på att klura på färger till vårt vardagsum.

Sanna

Va snyggt det blev!! :D

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Så snyggt det blev! Jag ska nog se om jag hittar lite kaktusar hem hit också...
Kram

Mirre

Verkligen superfint, och gillar hur du dekorerat det, jättefint har ni

Cissi

Kul med lite nytt i hemmet :)
Jätte fint skåp!

Fröken M

Det blev ju hur fint som helst !! jag älskar era detaljer !
Korgen och kaktusar... Jag blir galet sugen på att byta ut mina orkideer ( som börjar se ganska trista ut nu ) och dess krukor !

Susanna

Så fint vitrinskåp, snyggt med låga vitrin och så är det ju så fint med att blanda svart och vitt. Så mycket fint du fick handlat till hemmet och kaktusar är så fint att ha stående.

Kram

ullie

lika fint som alltid hos dej vännen

gillar detaljer som gör det oxå kaktus undrar hur det skulle gå me mina kissar
kramar
snyggt skåp o skönt att ha lite saker när man sitter nära.Fin tisdag söta du kramar

Karin

Supersnyggt!

Therese Bjärstig

Snyggt skåp! Å även jag är sugen på kaktusar ;-p

sandra.

så sjukt fint det blev :) det blev jättebra,
katkusarna är också jättefina jag älskar kaktusar :D

Kristin/onlyfemale

Supersnyggt!!

MADDISENJ.SE

Superfint!

Cissi

Fint ni har det! Blev ju jättebra med skåpet

pillan

Alltså detta skåpet är ju hur snyggt som helst och jag tror att det skulle passa fint även i vårt vardagsrum ;)
Nästa IKEA tur ska jag absolut spana in detta !!
Ha en fin fredag, Kram P

Nathalie

Super snyggt!! :) En fråga angående din soffa, har spanat in den modellen och undrar bara vart du köpt din? :) Ha en fin trosdag!

Svar: Tack så mkt ,Soffan köpte vi på Mio möbler:) kram
mammansprinsessor