Bowling


I morse vaknade jag på ett halvtrist humör.
Blev väckt i natt av tre av mina fyra barn:)
Det slutade med att jag satt i telefon och löste världsproblemen med ett av mina barn;)
 
 
Bestämde efter frukost att vi skulle åka i väg och köra lite bowling med barnen.
 
Nova var den som tog hem hela spelet och gick med vinst,ja vad säger man:)
 
Vi måste helt enkelt spela bowling oftare det är verkligen roligt ;)
 
Alexandra tog med sig Thimmy till Täby c för att få lite shoppingtips till nya jeans.De hade ingen lust att hänga med denna gång.
 
 
Mina fina tjejer
Engla fastnade framför tv.n så hon fick äta inne i gästrummet.Är noga med att vi ska sitta tillsammans och äta men just idag fick hon faktiskt sitta framför tv.n.
Så nu mina vänner sitter jag framför gladiatorerna och är proppmätt o slö har vräkt i mig barnens godis.
Alltså nästa vecka blir det kostschema eller något sånt:)
Tur jag bara har vatten i glaset så sambon kan få hela vinflaskan för sig själv:=)
 
Önskar dig en skön kväll
 
 
 
Natalia Richardson

Jobbigt att inte få sova gumman. Själv drömde jag hemska drömmar hela natten lång.
Roligt med bowling var jättelänge sen jag gjorde det.
Om några timmar ska vi åka hem till vårat lilla rum men först ska Thomas klippa alla hundar,våran Oskar och svärmors två st.
Kram kram.

Svar: Sova har jag noll problem med men saken är den att jag blir väckt:) lycka till med trimning av hundar kram
mammansprinsessor

Emely

Jag känner igen det där. Man trycker i sig något gott och så tänker man "nästa vecka..." :) Jag har faktiskt varit väldigt duktig och hållit mig borta från allt gott i ca 3 veckor nu. Det blev en öl igår men jag höll mig fortfarande inom gränsen för hur många kalorier jag får äta på en dag :)

Svar: Så duktig du är ja det gäller ju bara att bestämma sig:) kramar
mammansprinsessor

Suss

Jobbigt att inte få sova men skoj med bowling. Här sätter jag också nya mål på helgerna och börjar på måndagen :)

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Ja sömnbrist gör inte underverk för humöret precis! Men så skoj med bowling! Klokt att göra något kul när man lika gärna skulle kunna vara trött och grinig hela dagen.
Kram till dig