Chestnut och en Timmy lamm

Förra veckan då kylan slog till köpte jag ´mig ett par varma o sköna UGG.s
Ångrar mig inte alls de är supervarma o sköna.Känns som jag går omkring med tofflor ute:)
 
Klickade hem mina och två dagar senare hade jag dem hemma :)
I kväll har vi varit på öppet hus på Novas blivande skola.
Spännande även om hon följer med och lämnar/hämtar Engla varje dag.
De bjöds på varmkorv med bröd och festis :)
Nova längtar sååå mkt efter att få börja i skolan.Hon kan ju redan läsa och räkna.
Hon skriver sagor och brev och löser  barnkorsord så jag förstår att hon längtar att få lära sig ännu mer.
 
Storebror Thimmy kom förbi och busade upp tjejerna innan läggdags så det blev full cirkus:)
Men nu har de äntligen somnat.
Tror även Thimmy lamm kommer somna ovaggad :)
 

UGG, s kanske inte är världens snyggaste vintersko men den skönaste enligt mig.
Men jag gillar denna låga modell bättre än den höga som oftast ger en ful nedtrampad häl.
 
Nä nu tänkte jag göra en tidig kväll och försöka att ge mig på att läsa en bok ( oj vad jag ljuger det kommer aldrig hända)🤓
Med eller utan bok så säger jag god natt och på kärt återseende i morgon.
 
 
 
 
 
 
Netti Starby

Vilka fina och uggs är så mysiga! Kram

Eleonora Adriana ♥

Jag tycker uggs är sååå fina!

Cissi

Vilka mysiga skor! Låter som ni haft en bra dag ;)

Fröken M

Underbart ! Jag skulle gärna stoppa fötterna i ett par varma och mjuka uggs !
Här har vi ännu en dag med -17 grader !!
( dock lär jag inte behöva gå utanför dörren då jag drabbats av en "manlig förkylning" och knappt tar mig mellan sängen och soffan idag... )
Kram

Kristin/onlyfemale

Riktigt snygga!!

Mirre

Ohh give it to med =D, skulle jag gärna ha, är så frusen om fötterna