L´OCCITANE


Tycker det är så roligt och spännande att prova på nya hudvårdsprodukter.
Detta lilla kit köpte jag dock till min tonårsdotter och det doftar bara såååå underbart.
 

Fina förpackningar och askar som doftar gott är jag extra svag för:)
 
 
 
Vi har fått det kallt här i Sthlm. Som jag frös om mina ben i morse måste nog köpa långisar el nåt att under jeansen :) Men jag klagar inte jag tar hellre minusgrader och snö än att trampa runt i slask.
Önskar dig en fin dag i kylan.
 
 
 
Mirre

Åh så avis på er som kan testa nytt, jag är ju så känslig så jag måste köra med samma/liknande jämt för att inte få reaktioner

Hur går det för din dotter och eksemen, hittat tvättmedel och så som fungerar?

Svar: så tråkigt:( atopiskt eksem har Nova så nu har vi en massa smörja:) tvättmedel spelar nog ingen roll verkar det som ftersom det inte var allergi kramar
mammansprinsessor

Maria

Så mycket fint, ja dofter är mysigt.
Kram

Emma Engström

Åh, älskar deras handkrämer! :D

Kristin/onlyfemale.se

Åh , kan nästan känna doften via paddan;) Härligt!

Kram på dig

Karin O

Åh vilken lyx!
Ja galet kallt, vågade knappt andas när jag skulle gå och handla:)