Manikyr och en tandlös mamma

 Tjejerna kör på manikyr och tatueringar denna Torsdag.

Nu har vi våra bägge bilar på verkstaden, våran Volvo XC 90 fick bli bärgad i Måndags den klarar tydligen inte av starta i kylan.
Den andra gick inte igenom besikningen helt så den ska bli återställd o klar i morgon.
Jäkla bildilemma :)
Eftersom jag ännu inte tagit det berömda körkortet så är jag inte direkt strandsatt men åndå:)
 
 
Koncentration på hög nivå.
 
 
 
 
Uff sitter o gruvar mig och har lite små ångest.Jag ska till tandläkaren i morgon och det kommer nog bli en dyr historia. Under julhelgen eller rättare sagt på min födelsedag när jag shoppade julklappar så i all stress råkade jag bita av en bit av min visdomstand och det gööör liite ont och nu står jag inte ut längre eftersom jag inte ens kan ligga på den sidan tanden gick av. Jaja det är väl bara att gapa stort och göra som de säger:)Så jäkla onödigt att ha ont så lika bra att gå iväg innan det blir ännu värre,herregud tanten börjar bli gammal o tandlös:(
 
 
 
 
 
 
 
Netti Starby

Vad fint med manikyr och tatueringar! tråkigt med tanden men det är inget vidare att ha ont. Lycka till! Kram

pillan

Alltså Näää nu tycker jag synd om dej! Bil-blaj och tandläkare på samma gång liksom...snacka om två onda ting som bara kostar pengar, buhuuu!

Hoppas ändå att din fredag kan få några ljusglimtar, skickar en varm kram! P

jannice lindell

ser härligt ut med lite manikyr!!=)

ja,jag tror säkert den finns i mässingfärg.. hyllan heter city sunday minus tio.

Mirre

Ohh drygt med tandläkskostnader, men man måste ju, jag var dit i våras, då såg allt bra ut ändå

Jag har inte heller körkort =D, fungerar ändå =D