Ny matta och en bortplockad visdomstand


Har äntligen skaffat oss en matta till nya soffan o soffbord till matsalsrummet.
Vet inte om den passar,blir nog lite vilsen då vi har en likadan uppe i allrummet.
Men den får duga så länge :)
 
 

Sitter i soffan med barnen framför tv.n och har så vansinnigt ont i truten.
Fick nyss i mig en Alvedon,vågade inte ta ngn innan tandläkarbedövningen börjat släppa.
herregud vad länge den satt i denna gång ,otäckt när den inte ville släppa.
Så nu sitter jag här och sväljer blod men jag är glad att hon fick ut hela visdomstanden för den var tydligen stor
även om jag råkat bita av halva.
Hungrig är jag också men kan ju inte äta.
Fick även sy ihop lite så det är väl det som gör ont?
 
Björn är på väg hem med Mc Donalds mat till barnen för jag orka inte laga ngn mat.
Vilket härligt fredagsmys jag har att sitta här o svälja blod i soffan.
nää jag tycker faktiskt lite synd om mig själv idag:)
Varför väljer man att plocka ut en visdomstand på en fredag liksom.
Får väl hoppas på att tabletten snart ska göra nytta så man kan bli glad igen.
Håller på att frysa ihjäl o hungrig e jag som aldrig förr.
 
Hoppas ni får en mysigare kväll
 
 
 
 
 
 
 
 
Eleonora Adriana ♥

Snygg inredning!

JUNITJEJ

Vilken fin matta och ett sådant snyggt bord!

Sandra'

Blev ju jättebra med mattan :) och så fint soffbord, vart är det ifrån?

Jobbigt när man drar ut tand :( hoppas det blir bättre!

Svar: Tack så jätte mkt:) soffbordet kommer från stalands möbler
mammansprinsessor

Mirre

Blev jättefint med mattan, men aaajjajajaj för tanden, vet det vart samma för BQ då de tog ut hans, det satt i ett par dagar tror jag,

kramar

Fröken M

Men stackare !! det måste göra vansinnigt ont !!

Det blev ju super fint med mattan ! Och kuddarna... I love them !
Har 3 st från lexington i soffan nere, och skulle gärna fylla på med ytterligare några i soffan uppe.
Får väl se om man kanske kan önska sig några i födelsedagspresent ! :)
KRAM

MATILDA

åh älskar bordet!

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Usch, det måste göra jätteont!
Hoppas värken släpper så att du kan äta något smaskigt!
Kram

Natalia Richardson

Hoppas du inte har lika ont i dag?
Kram..

Netti Starby

Men åh vad fint ni har det! Kram

jannice lindell

vad himla snygg!!

Maria

Ser jättefint ut!!

Hoppas att det känns bättre i munnen i dag.

KRAM

Kristin/onlyfemale.se

Såå otroligt snyggt! Tyckte absolut att mattan passade in.

Kram

Natalia Richardson

Var kommer detta underbara runda vardagsrums bord ifrån Petra? Vi är ute efter nytt och jag bara älskar detta bord.
Hoppas du har det bra och fanilljen?
Kram kram.

Svar: marmorbordet kommer från stalands möbler:) det är bara bra här och hoppas detsamma hos er. kramar
mammansprinsessor

Natalia Richardson

Tack för svar Petra.
Hur går det med era reseplaner? Vi har det bra dag,är hemma hos svärmor nu. Skönt att fått komma bort från lilla rummet en dag och en natt.

Natalia Richardson

Tack för svar Petra.
Hur går det med era reseplaner? Vi har det bra dag,är hemma hos svärmor nu. Skönt att fått komma bort från lilla rummet en dag och en natt.