Odd Molly


 
Alexandras söta Odd Molly kofta.
Jag kunde inte slita mig när jag såg denna söta koftan innan jul inne på Odd Molly butiken.
Den är ju så söt med sina rosa rosetter och den blev en bra och godkänd julklapp.
Bättre att köpa sånt hon använder än massa krams som blir liggandes.
 
 
Vill också ha denna kofta men kanske kan önska mig en till nästa jul el nåt haha har ju tandläkarutgifter så det räcker o blir över ,så  väldigt retsamt tycker jag.
 
Denna Lördag har jag inte varit utanför dörren . Mest städat och fixat bort lite av julen.
Björn har köpt gipsskivor till Alex nya garderob som ska byggas klar.
Nästa vecka kommer skjutdörrarna från skånska byggvaror.
 
Tjejerna har kompisar här så det går ingen nöd på dem.
Snart får vi middagsgäst också så bäst att göra sig klar:)
 
Önskar dig en skön Lördagkväll.
 
 
 
Annie

Jag älskar odd molly... har själv bara en fake kofta :/:( fattig student eller nä, lägger alla pengarna på hästen istället ;)

Mirre

Ohh älskar den hade jag också gärna haft en eller en till isabelle =D

Eleonora Adriana ♥

Jättefin!

jannice lindell

vad snygg tröja!!=)

angelicasvarld.blogg.se

Men så fin!!! Vill också ha!!!

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Så söt kofta!!
Hoppas allt gått bra med tanden. Det är alltid ovälkommet med tandläkarbesök tycker jag...
Önskar er en skön start på nästa vecka.
Kram

Fröken M

Jag har aldrig varit något "odd molly fan", men just den där är så himla fin ! jag skulle gärna vilja ha en, men det som"avskräcker" mig är väl prislappen...
Men någon gång kanske !! :)

Du har för övrigt vunnit biobiljetter hos mig ( mailade dig men vet inte om du fått mailet ? )
Hur som helst ! Skulle behöva din adress snarast, så maila den gärna till mig !

Kram

Svar: Men så roligt vad glad jag blir,inget mail? men jag har nu mailat min adress till dig,kramar
mammansprinsessor

anniepiie

Åhh den är ju såå fin. :D Jag kollade på den rosa sist i butiken också. :))