Pass och en Klippning


Idag har jag hängt med den här tjejen hela dagen.
Vi har varit hos polisen på passexpeditionen för att hämta ut Novas pass :)
Vi passade på att göra lite ärenden medans vi ändå var i Täby c.
Nova fick en drop in tid för klippning.Hon hade fått så mkt små tovor i håret som var jobbiga att reda ut så jag hoppas det ska bli lättare att kamma håret nu.
Fin blev hon i alla fall ;)
 
 
 
Näää dags för en kaffe är så himla trött jag sover uselt om nätterna även om fast vi köpt ny skön säng.Dessutom har jag möblerat om lite i sovrummet men vet inte om jag är helt nöjd;)
Tjejerna leker med kompisar här hemma och Björn är på middag hos arbetskollega.
 
Vad händer hos dig denna Onsdag?
 
 
Pälsbloggaren

Vad fin hon blev i håret :-)

Mirre

Jättefint vart det =D

jannice lindell

Ni verkar ha haft en mysig dag! Härligt att vara tillsammans med sin dotter=) Fint hår!! Kram

Netti Starby

Vilken mysig dag ni har haft och vad söt hon är! Kram

ullie

är det nya madrasser elelr helt ny säng ? madras va det va? =) nu e ja snurrig vet ju du sa det.

hoppas du "liggerin dej " snart då he he
usch skämt o sido jobbigt att inte sova bra.

lilla söta sessan.

ska ni i väg ? Har ja frågat ? Förlåt minnet igen på denna knäppgök kramar fina dej

ullie

hihih nu skriver vi om varandra.

något bättre iag men åt innan på macd kanske inte det bästa men krampen va inte så stark idag men ont gör det. hoppas det går över Tack <3 fina du

ullie

ja men ja fick för mej där på insta ja skrev på din söta bild o du hade madrasser i bilen typ ? =) ja men ibland så ..
åhh men va skönt att åka i väg men ja tyvärr så får nu inte vi det i år. men ja förnya pass e ju alltid bra. natti kramar när det e dax

Fröken M

Tack för påminnelsen ! jag har två killar som behöver nya pass om vi ska komma någonvart i år !
Jag drömmer och längtar efter semester. Skulle kunna boka en resa på stört om det vore så, men C hänger lite på bromsen.
Han tycker jag är impulsiv !? ;)

KRAM

Natalie Salazar

sv: men då måste du prova det ceratet du kommer älskar det :)

Åhh vilken söt tjej och så fin trappa, har du fler bilder på den.
Jag vill så gärna fixa om trappan hemma och blev jätte nyfiken på din :D

Svar: Tack så mycket,under mina kategorier hus och hem finns fler bilder på våran trapp så titta gärna in i arkivet:)
mammansprinsessor

Cissi

Skönt att få sånt gjort!
Jätte fint blev det :)

Ska ni ut och resa?

Kram

Sandra'

vad fint det blev :) super gulligt!
o vad jobbigt att du sover dåligt om nätterna :/
hoppas det blir bättre :)

bexollila

Mysigt med en heldag så ^^

Maria

Vilken söt liten tjej o vilken härlig dag.
Kram