Sköna Söndag


Älskar helgfrukostar då man kan sitta länge och njuta med familjen.
Smoothies färskt bröd grönsaker risifrutti frukt och lite onyttigheter som vaniljhjärtan serverades denna söndagsmorgon hemma hos oss.
En gladfis vid bordet ;)
I detta hem förbrukar vi väldigt mycket ljus :) Tycker det är så mysigt.

Godaste latten fick jag.
 

En effektiv förmiddag jag har hunnit med en massa denna söndag.
Tvättat några maskiner och dammsugit undervåning och bäddat rent i sängarna o torkat toaletterna.
så nu väntar jag på att min son ska komma förbi för vi ska ut på en härlig söndagspromenad i friska luften och har jag tur hinner jag få lite D-vitamin så jag hoppas han är på G nu.
 
 
 
 
Netti Starby

Åh det ser riktigt lyxigt ut! Kram

jannice lindell

ser gott ut!!!

Natalia Richardson

Åh vilken frukost ni hade. Ser jättegod ut.
Hoppas du fick en trevlig promenat med sonen.
Kram kram.

Karin

MEN vad gott och mysigt det ser ut!
Hoppas helgen varit fin:)

Gabriella

Åh så mysigt!!

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

En härlig söndag med andra ord! Jag har också börjat göra smoothies på helgerna - eller rättare sagt tvingar stora tjejen att göra dem. Men gott är det!
Tack igen för tipset!
Kram

Felicia

Så mysigt, och ser väldigt gott ut :)

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Men så mysigt det ser ut :). Gillar koppen med :)

Mirre

Men oh så mysig frulle och så god latten såg ut =D. Så mysigt med promenad och härligt att få ha städat och fått undan tvätt och renbäddat =D

Natalie Salazar

vilken fin latte och så härliga bilder :)

Nike - inredning, trender och studentliv

Det bästa som finns! Upplever att man bli så himla mycket mer produktiv efter en sån start på dagen. Är det så för dig med? :)