Tonårsrummet


Herrejäklar  så jag slet med Alexandras sängkappa idag.
En knepig variant som skulle knytas o ha sig ingen enkel melodi så jag hoppas den inte trillar av :)
Aldrig mer jag köper denna sängkappamodell.
 
Men hur som så blev det toppen med dubbelsäng till tonåringen och hon blev så glad att komma hem till ett nystädat rum :)
 
 
 
 
 

Kan tillägga att i vanliga fall ligger det kläder precis överallt på golvet så  jag hoppas att hon kan hålla efter lite nu då:)
 
I morgon är det redan Fredag och jag har äran att jag ska få dra ut min visdomstand som krånglar efter jag bet av halva tanden,känner mig lite småorolig men det ska väl gå bra det med:)
I värsta fall får jag väl leva på soppa men det är ju gott det med:)
 
Önskar dig en fin kväll.
Mirre

Oh rummet vart jättefint och tänk slitet med kappan var ju värt det =D

Ja, har fått mycket snö, =D

Eleonora Adriana ♥

Så fint!

Netti Starby

Vad fint rummet blev och rena drömmen! Kram

ullie

åh håller tummarna för morgondagen .

så fint det blev verkligen det måste hon va nöjd me. gud ja mina tre har ju sängkappa o vi o dessutom sen när de "halkar" ner liksom då man sover så gah ja blir knäpp hoppas hennes knyt variant sitter bättre nu då

kram sötaste o tack jag gillar lampan me :D <3

Karin

Jättefint! Visst kan man bli lite tokig på kläder och leksker på golvet ibland?;)
Trevlig fredag!

Natalia Richardson

Hejsan vännen min!
Åh så fint du har gjord vilket otroligt fint rum.
Hoppas du och familjen mår bra? Jag har mått bättre har några jobbiga/svåra månader framför mig/oss.
När vi var på semester så ringde min mobil sista dagen. Fick veta att vårat hus hade fått en stor vatten skatta så nu får vi inte bo i det på minst tre månader. Vi kommer få bo på ett vandra hem dessa månader.
Finns ett litet pentry toalet med hanfatt två gatrobber två elkelsängar ett litet köksbort med två stollar och en färtälj. Duch finns i koritoren.
Detta blir vårat hem ett tag framåt är så ledssen vännen.
Om du vill pigga upp mig ring en kväll så blir jag glad.
Vet inte hur bra internett vi kommer ha dessa månader men vi kan väl hålla kontakt via mobilen?
Trevlig helg och kram.

Fröken M

Men va fint det blev !
Och jag bara älskar krukan med palmen i fönstret !! :)

radhuslivet.se

Gud så fint! Jag blir verkligen avundsjuk! :)

starsinlife.blogg.se

Jättefint! Vad duktig du är :)

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Men så fint!! Du har verkligen ett öga för inredning.
Hoppas du har det bra annars.
Kram

Tilda Barkselius

Åh så fint rum!

knaperbloggen - <3

oj så fint!