Dags att spola öronen

 
Våran mini ananas lossnade från blomman igår så nu kan den skördas men jag väljer att ha den som prydnad:)
Denna dag har varit helt fantastisk.Det har varit 30 grader och vi har badat i poolen flera gånger.
Knappt att poolen svalkar när det är så här varmt.
 

Min kära tonåring har gått omkring med ett konstant lock i örat i 3 veckors tid.
Typ hör inget, eller kanske låtsas hon bara inte höra vad jag säger!
Så idag hade vi tid hos Dr Rabies eller nåt sånt.
Jag hon heter inte rabies såklart men det lät väldigt roligt i mina öron då jag ringde i morse för att boka en tid.
 
Vaxpropp i bägge öron  och propparna ville inte lösas upp efter den enorma spolningen:)
Ja hon blaska ner hela golvet o kläder med den där spolvätskan.
 Så vi fick råd att köpa vaxdroppar o köra några dagar till nästa besök, de hade kunnat suga ur vaxet men ingen kunnig läkare  som kunde göra detta då det är semestertider så nu ska vi tillbaka till dr rabies på onsdag o då kanske tonåringen kan börja höra efter vad man säger:)
 
Försökte fånga mina två små på bild men de är mer under ytan än ovanpå.
Händer inte så vansinnigt mycket mer än så här.
Vi badar o vi badar och nu vill jag börja röra mig lite utanför hemmets lugna vrå.
Jag har gett sambon ett förslag att vi packar i hop en picknic och åker ut till någon mysig sjö/hav i morgon eftermiddag och äter middag ja vi får väl se om hemmaråttan går med på mitt förslag.
Igår hade jag kunnat fly från både hem o sambo.Jäklar så arg jag var på honom.
Men effektivt för det slutade med att jag städa ur hela huset,jag vände upp o ner på varje skåp och rensade ut flera svarta säckar med grejer som nu ligger på tippen:)
Påslakan och gamla gardiner flög ur skåpen, sånt man aldrig använder och varför spar man på sådant det tar ju bara massa onödig plats.
Sedan tömde jag hela skafferiet så nu har vi ingen mat hemma,tonåringen hade tydligen sett en silverfisk i skåpet innan vi for mot västkusten och jag har legat o tänkt på den där äckliga silverfirren i flera nätter o retat upp mig.
 
Så nu har vi husfrid igen och alla är lyckliga o glada.
 
 
 
 
 
 
.
 
N

Ser härligt ut :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Verkligen helt underbara bilder!

Eva`s blogg

Härligt men gud såå brun du är :) härligt med utflykt :) kramen

coffeeandcupcake.blogg.se

Härliga bilder och gullig ananas :)

Marie

Det brukar vara effektivt med revakör och sedan spola igen, brukar kunna lossa då, oh fyvale vaxproppar är ingen hit

hehe Dr Rabies

MALIN

Helt underbara bilder :) Så fina ni är! Kram

trisiaa

åh viljen söt anananas!