Fina Fisken


Fisk är något jag skulle kunna äta nästan varje dag!
Vi äter det alldeles för sällan i vår familj.
Det är nog mest jag som tycker fisk är gott.
Kan hålla med om att torsk inte är så jättespännande;)

Färsk potatis och räkor tillhör sommaren.
 

Att slänga fisk på grillen är ju inga problem.
 
 
Känner mig sådär glad idag.
Fick en sådan fin kommentar från en läsare att jag dukar alltid med kärlek;)
Sedan mina vänner så hörde jag av mäklaren idag att det är jätte jätte många som är intresserade av min pappas bostadsrätt:)
Den går ju att topprenovera. själva lgh är ljus o fin med bra planlösning o fint område i Årsta.
Den behöver bara fräschas upp:)
Tur vi inte började måla o byta kök o greja för detta är ett renoveringsobjekt och den som köper gör precis som den vill och jag tror att den kommer bli superfin.
Har beställt storstädning till visningen.
Nu kan pappa titta ner på mig och vara stolt :)
 
jannice

Ja,fisk är så gott så... Älskar fisk!! De skulle jag med kunna äta varje dag.... <3

Ja,precis... Blåbär redan :) Hihi, vart också lite chockad...
Blir dags att plocka blåbär snart.. Älskar blåbär! Göra sylt,saft eller bara äta som dom ska:D

Ja,har ju en uppfödning av dvärgvädurs kaniner och just nu har jag en sjö med bebisar i boet... Nämligen 9 st... Hihi... De är väldigt mysigt och pyssla om kaniner.. Lite hobbys sådär ;) Ja,dom kan bo året runt ute om dom har hö/halm och skydd ifrån snö/regn :D

Netti Starby

Men du dukar ju alltid med kärlek och det var en jättefin kommentar. Grillad fisk är verkligen så gott :-D Kram

Marie

Oh vad roligt att den verkar bli lättsåld och många vill ju ha renoveringsobjekt. Jag gillar också fisk, lärt mig tycka om det mer och mer

Gabriella

åh så härligt!!

Eva`s blogg

klart han är stolt över dig :) ...ja fisk äts för sällan men jag tar fiskolja tab så det är ju bra :) ha en fin dag kramen

Cissi

Å vad gott det ser ut!

Polly Svensson

Fisk älskar jag och skaldjur, det e mumma. Ååå hoppas ni får den såld det finns ju alltid någon som gillar att renovera. Fina bilder. Kram

Anneli

Va gott det såg ut☺️
Va roligt besked av mäklaren!
Din pappa har alltid varit stolt över dej ,med ALL rätt😘
Kram😘

Svar: Tack men gulle däj ,pussar
mammansprinsessor

Elisabeth

Å lax är såååå gott 😊 äter det dock alldeles för sällan jag med.men när det gäller torsk så kan man piffa upp den rejält om man slänger i den i en gryta. Har gjort det 2 grymt den senaste veckan o ungarna löv it!! 😃
Jag tycker oxfilé att du dukar så fint o att du får till så himla fina bilder på din blogg 👍😀
Gällande din pappa så naturligtvis är han stolt över dig o sitter nog på sitt rosa moln o bara ler med stolthet i hjärtat över sin underbara dotter 💖 kram på dig 😍

Svar: Tycker oxfilén att jag dukar fint 😂😂😂men tack så väldigt mycket så glad jag blir 💕Ja han sitter väl däruppe o ler 😊Kram till dig
mammansprinsessor

Elisabeth

Haha hoppas du fattar trots att autocorect gör som den vill 😛

autoimmunnpfmorsa.blogg.se

Hahaha ja den där oxfilén dyker ofta upp 😜😂 men det är inte fy skam iofs 😄