Kontor/pysselrum


Så här jäklar stökigt har det sett ut i månader på vårat kontor.
Ingen förvaring då blir det så här.
Blev helt tokig i morse.
Men nu har vi löst det hela och Novas gamla expedit hylla från IKEA  fick komma upp till detta rum.
Vi köpte två nya malm byråer till henne igår.
 
Så mkt bättre det blev och nu kan barnen hitta sina pysselsaker och spel.

Vårat gamla köksbord får tjejerna måla o limma bäst de vill med sina prylar.
 
Bokhyllan från IKEA köpte vi förra sommaren och jag är toppen nöjd.

De höj/sänkbara skrivborden och de fula blå stolarna köpte vi begagnat från ett kontor när övervåningen var färdigställd.Meningen var svarta stolar men där gick ngt fel och jag vet inte hur många ggr jag påpekat detta till min sambo som gjorde beställningen.
 
Så praktiskt med detta stora kontorsrum där verkligen allt får plats.Vi har även ingång till vårat fläktrum i detta rum.
Så ja nu kan jag kanske dra på smilbanden igen:)
 
 
Marie

Oh men ni ordnar det så fint överallt =D. Förrsten kan du kommentera från bara mobilen än?

Nä fick inte någon kommentar imorse, men antar att det är något tillfälligt fel, det har ju fungerat innan

Svar: Nu kommenterade jag från min dator och det funkade,i morse provade jag från min mobil o det blev knas med sidan ? märkligt.Förr var det tvärtom.kramar o hoppas det ordnar sig.
mammansprinsessor

Netti Starby

Åh vad praktiskt och fint det blev! Kram

Eva`s blogg

Men va fint o så skönt med ett sådant rum :) fint blev det o ordning ;) kram å sov gott

Polly Svensson

Wow vilken skillnad. Jätte fint. Kramis

Eva`s blogg

hej fina önskar dig en skön dag :) kramen

Madeleine Stenberg

Så bra det blev :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

oh vad nice

sandra.

jättefint verkligen :)

JUNITJEJ

Ett sådant rum skulle jag vilja ha!

ullie

ja men va fint vännen i bland bara har man ett sånt skräp rum innan hade ja klädkammaren undra va ja ska hitta på nu
fn kväll söta kramar

Misstossequeen

Blev ju super bra :D

moamedalicia.blogg.se

Åh, såååå fint det blev. jag älskar den vita förvaringsbokhyllan :D kramar

Carina

Så bra det blev.Det är inte lätt när man inte har förvaring.
Kram!

Elisabeth

Blev ju riktigt snyggt efteråt 😊 jag blir oxå tokig när det är stökigt...kramar