Poolhäng

 
Lite så här har vi gjort denna dag.

De här systrarna har så kul tillsammans och det är sällan de rycker ihop med varann.
Underlättar en del när vi har sommarlov:)
Klart de blir osams o surar.
Vore ju knasigt annars.
Men i det stora hela är de fantastiska o snälla tjejer.

Slängde i mig en kopp kaffe medans barnen o deras kompisar badade.
Jag lämnar inte barnen ute i poolen en sekund utan uppsyn.
Första åren var väldigt krävande o stressande men med tiden så blir ju barnen äldre och snart kan bottna och simma bättre och jag blir en lugnare mamma:)
 

Hoppas ni har en fin kväll.
Kramar från mig!
Netti Starby

Usch visst är man nojig som mamma för om det skulle hända något så skulle man aldrig någonsin förlåta sig själv. Så mysigt ni har haft det! Kram

Lovisa (wildisland)

Ser så härligt ut!

Matilda Johansson

Vad härlig och fint väder ochså 😊

Carina

Vad underbart det ser ut! Kul att följa dig på Insta också.Kram! :)

Carina

Vad underbart det ser ut! Kul att följa dig på Insta också.Kram! :)

moamedalicia.blogg.se

Åh vad härligt. Så fina systrar :) jag förstår dig. Det går verkligen inte lämna barn skälva utan uppsikt. Man vet aldrig 😳 Kramar

JUNITJEJ

Så härligt med egen pool! Ni ser ut att ha haft fint väder!

Marie

Men kan det bli bättre =D

Elisabeth

Härliga bilder 😀 kram