Semesterplaner

Köpte med oss lite munkar från dunkin donuts i Täby c.
Gick bra hos tandreglering.
Nästa besök är i September sedan ska det inte dröja länge innan rälsen är bortplockad :)
Jag vet en tjej som längtar dit.
 
 
Tjejerna fick en varsin ny bikini(igen) när vi ändå var i centrum.
Man kan aldrig äga för många bikini sägs det :)
 
 
Nästa vecka är det tänkt att vi ska resa till västkusten.
Planen var att sedan bila därifrån till Paris men vi får se det verkar inte bli så nu när vårat kök fått vattenskada,vi har en del att stå i här hemma också som att måla huset och fix med krypgrunden efter vattenskada.
Så vi får se jag är nöjd om vi kommer till västkusten och Legoland i Danmark det räcker gott o väl.
Dessutom har vi en tonåring som tycker livet suger med oss föräldrar o syskon och att då bila flera hundra mil vet i tusan:)
Lite trixigt när man har barn i olika åldrar med olika viljor och helst vill stanna kvar hemma ensam vilket inte kommer på tal:)
Ja nog om dessa lyxproblem.
Önskar dig en fin kväll!
ullie

vi ska till smögen den 27 blir vår västkust o en tur till danmark någon dag maken jobbar så blir inte massa ledigt tillsammans o vi har oxå att fixa hemma. det är skönt att bara va hemma o njuta oxå inga direkta måsten

ebba har de pratat om tandställning räsl eller en annan men ja e inte me på det där hoppas inget blir av

fina bikini .
ha en skön fredag .

Netti Starby

Vad skönt för henne att tandställningen ska snart bort och vilka fina bikinis! Kram

Marie

Så mysigt och så snygga bikinis =D

Eva`s blogg

ja att bli av med den är en befrielse :) va trist med ert kök men ni skall ju oxå till kreta var det va? ja tonåringar är inte lätt ha en fin fredag kramen

Svar: Nee inte vad jag vet ang Kreta :) men det vore nice. kram o fin kväll
mammansprinsessor

Amanda Jona [SPONTAN]

Men usch så segt med vattenskadan!

Biggeros

Det är inte lätt att vara föräldrar. Jag tror att alla har upplevt eller känner igen sig. Det blir nog bra. Fina bikini!!kramiz😚😙

Tove Arvidsson

Har dragit igång bloggen igen, kolla gärna in!

Fröken M

men herregud va gott ! Jag kan säga att jag fick i mig mer än EN munk under våra veckor i USA ;)
Kram