Visning och Budgivning


Tjohey min vän!
 
En snabb dagens i farten med en liten Nova i bakgrunden :)
Vilket väder. Ena stunden värmande sol sedan tokregn ja typ så har det varit idag.
 
Vi åkte till nya Ikea här i Täby/Danderyd som har öppnat en service och pick-up butik.
Perfekt vi hade ett skoställ som vi ville återlämna så det blev nära o bra.
 
 

 
 Idag har det varit 4 timmars visning på min pappas bostadsrätt och nu är det budgivning:)
En kort visning i morgon sedan blir det försäljning, Tydligen många som köpa renoveringsobjekt.
Blir spännande med priset i morgon.
 
Nu ska jag natta mina små troll ja ni hörde rätt vi har vänt på dygnet helt och hållet men är det sommarlov så är det!
 
 
Elisabeth

Jaså där ser man, men då blev det inte så långt för er till "ikea"
Lycka till med försäljningen av din pappas bostad 😊 har ni haft sol?? 😮 här har det bara regnat hela dan o ska så göra hela veckan....kram o go'natt 😴

Svar: sol regn sol regn :) vill bara ha sol nu:)Tack det är galet spännande ang min pappas bostad.kramar
mammansprinsessor

Netti Starby

Vad kul att ni har så många intresserade och det låter spännande. Kram

Svar: ja nu är det galet spännande ,kram
mammansprinsessor

Mallan

Åh vad kul mwd en sväng till Ikea också :)

Svar: ja ikea e alltid kul:)
mammansprinsessor

starsinlife.blogg.se

Vad fint det ser ut! :) kram

Polly Svensson

Ja vädret är så här också hahaha. Men ååå vad roligt och skönt att det blir gjort? Ja många vill ju fixa och dona. Hoppas priset blir högt och bra. Kram

Svar: Tack ja det är flera budgivare nu så priset bara ökar o ökar:) kram till dig fina
mammansprinsessor

Anita

Kul!

Days by Johanna

Spännande, skönt den blir såld! :))


Svar: ja i sthlm är det bostadsbrist så det sjunger om det så den kommer gå snabbt.:)
mammansprinsessor

Misstossequeen

Jag hade med behövt åka till Ikea..

Svar: Ja :) kram

Marie

Ohh vad roligt att det blir budgivning, så fina ni är

Svar: Ja det är jättekul:) kram
mammansprinsessor

Eva`s blogg

så roligt med dagens :) fin liknar min väska hi hi håller tummen för imon då :) kramen

Svar: ja det är spännande nu:) kram
mammansprinsessor

sandra.

Så fin dagens outfit var :)
vart har ni köpt erat soffbord? jättefint verkligen<3

Svar: Tack söta:) bordet köpte vi på MIO möbler för ca 5 år sedan:) kram
mammansprinsessor